توسعه محصولات دانش بنیان در صنعت هوانوردی

شرکت‌های دانش‌بنیان و خلاق فعال در حوزه صنعت فرودگاهی و هوانوردی شناسایی می‌شوند تا زیست‌بوم فناوری و نوآوری در این صنعت استقرار می‌یابد.

به گزارش ایمنا و به نقل از معاونت علمی و فناوری ریاست جمهوری، شناسایی شرکت‌های دانش‌بنیان و خلاق فعال در حوزه صنعت فرودگاهی و هوانوردی و استقرار زیست‌بوم پژوهش و فناوری صنعت فرودگاهی و هوانوردی از اهداف سال ۱۴۰۱ این شرکت است. این اقدام در راستای کمک به گسترش خدمات، تولیدات و محصولات دانش بنیان و فناورانه در صنعت هوانوردی و فرودگاهی و با حمایت از ایده های نوآورانه و خلاق صورت گرفته است.

ستاد فناوری‌های نرم و توسعه صنایع خلاق و ستاد توسعه فناوری‌های حوزه فضایی، حمل و نقل پیشرفته با حمایت از برگزاری این رویداد زمینه را برای نقش آفرینی نوآوری شرکت‌های دانش بنیان و خلاق در صنعت فرودگاهی و هوانوردی کشور فراهم می‌کند.

معاونت برنامه‌ریزی شرکت فرودگاه‌ها به عنوان متولی حوزه پژوهش در این مجموعه، به منظور دستیابی صنعت فرودگاهی و هوانوردی به خدمات و محصولات به‌روز و فناورانه‌محور، فعالیت‌های خود را در سال جاری بر همکاری بیشتر با معاونت علمی ریاست جمهوری در حوزه شناسایی و همکاری با شرکت‌های دانش‌بنیان و خلاق، پژوهشکده‌ها، دانشگاه‌ها و پارک‌های علم و فناوری فعال در این حوزه متمرکز می‌کند.

کد خبر 585525

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.