برگزاری نمایشگاه شهرهوشمند و جشنواره نمانام‌های روستایی در تهران

رئیس سازمان شهرداری‌ها و دهیاری‌های کشور از برگزاری سومین نمایشگاه شهر هوشمند و نخستین جشنواره نمانام‌های (برند) روستایی همزمان با هفته نکوداشت شهرداری و دهیاری در مصلای امام خمینی(ره) تهران خبر داد.

مهدی جمالی‌نژاد در گفت‌وگو با خبرنگار ایمنا، اظهار کرد: سومین نمایشگاه شهر هوشمند و نخستین جشنواره نمانام‌های (برند) روستایی در ۱۶ هزار متر مربع فضای نمایشگاهی با حضور ۲۳۵ شرکت دانش بنیان و استار تاپ و چهار شهرداری در بخش شهر هوشمند و ۲۰ استانداری در بخش نمانام های روستایی روز یکشنبه دوازدهم تیر ماه کار خود را آغاز می‌کند.

وی افزود: سومین نمایشگاه شهر هوشمند با هدف تبیین ابعاد مختلف شهر هوشمند و هوشمندسازی در شهرها و ارائه دستاوردهای ۲۳۵ سازمان و شرکت دانش بنیان برگزار می‌شود.

رئیس سازمان شهرداری‌ها و دهیاری‌های کشور اضافه کرد: در روزهای برگزاری این نمایشگاه، سخنرانی‌های علمی و تخصصی و کارگاه‌های آموزشی در زمینه معرفی و تشریح ابعاد مختلف هوشمندسازی و ویژگی‌های شهرهای هوشمند با حضور استادان و صاحب نظران داخلی و خارجی برگزار و چندین سامانه و محصول جدید نیز رونمایی می‌شود.

وی گفت: نخستین جشنواره نمانام های (برند) روستایی با حضور جمعی از شرکت‌های دانش بنیان و کار آفرینان برتر روستایی و محصولات نمانام روستایی به منظور معرفی محصولات نمانام روستایی در حوزه‌های مختلف نظیر اقتصادی و فرهنگی، معرفی محصولات و مناطق روستایی که ظرفیت‌های آنها کمتر شناخته شده، معرفی ظرفیت‌های شرکت‌های دانش بنیانی در حوزه نمانام‌های روستایی و آشنایی و هماهنگی شرکت‌ها، سرمایه‌گذاران و صاحبان نمانام‌ها برگزار می‌شود.

جمالی‌نژاد گفت: این دو رویداد با حمایت وزارت کشور، سازمان شهرداری‌ها و دهیاری‌های کشور، استانداری‌های کشور، معاونت علمی، فناوری ریاست جمهوری، صندوق نوآوری و شکوفایی ریاست جمهوری و سایر سازمان‌ها و نهادها برگزار می‌شود.

کد خبر 585493

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.