مردم و جنبش مقاومت فلسطین پل ارتباطی با دشمن نخواهند شد

دبیرکل جنبش جهاد اسلامی فلسطین گفت: مقاومت بزرگترین نعمتی است که می خواهند ما را از آن محروم کنند و کلید سرزمین ما را بدون جنگ به دست دشمنان بدهند تا به عنوان پایتخت وارد آن شوند، اما مردم فلسطین هرگز اجازه نخواهند داد پلی برای عبور دشمن به تاریخ و کشور ما باشند.

به گزارش ایمنا و به نقل از پایگاه خبری فلسطین الیوم، "زیاد النخاله" در مراسم یادبود شهید "جمال ابو سمهدانه" گفت: صهیونیست‌ها می‌خواهند با گذشتن از تک تک پایتخت‌های کشورهای مسلمان، جنبش مقاومت فلسطین و ملت آن را پشت سر بگذارند، اما مردم فلسطین هرگز اجازه نخواهند داد پلی برای عبور دشمن به تاریخ و کشور ما باشند.

وی افزود: به همین دلیل است که مجاهدان ما امروز ایستاده‌اند و جان خود را فدای فلسطین و بیت المقدس می‌کنند تا دشمن به مطامع خود در جهان عرب و جغرافیای اسلام نرسد، ما قیام می‌کنیم و می‌جنگیم و هر روز ما با تکیه بر جهاد و مقاومت برای بدست آوردن حقوق فلسطین گام به گام پیش می‌رویم.

النخاله با اشاره به اقدامات شهدا در مبارزه با رژیم صهیونیستی ادامه داد: نام این فرماندهان همچنان در جنین، نابلس و طولکرم بدست گردان‌های رزمی و نیروهای مقاومت طنین انداز خواهد ماند؛ ما به مقاومت برخاسته‌ایم و قدرت خود را از خون جوانان شهید می‌گیریم، ما راه آنها را ادامه می‌دهیم و عهد می‌بندیم ناامید نشویم و تا تحقق رویای آنها، به مقاومت ادامه دهیم.

وی افزود: بیش از هفتاد سال است که جهاد مردم فلسطین متوقف نشده است، اما سازشکاران سعی در از بین بردن جنبش مقاومت و تسلیم آن به دشمنان ملت فلسطین دارند، امروز ما آنها را تنها در عکس‌های نشست‌هایشان در حال تفاخر برای امضای چک‌ها و اسناد تسلیم در برابر دشمن می‌بینیم.

النخاله با اشاره به راه شهدا در مقابله با رژیم صهیونیستی تاکید کرد: تنها شهدا می‌توانند مانع این فروپاشی و اصلاح راه شوند، فقط شهدایی مانند "جمال ابوسمهدانه" و همرزمان و یارانش در مسیر جهاد برای فلسطین می‌توانند ارمغان آور پیروزی برای ملت ما شوند.

وی تصریح کرد: سوال ما این است که آیا گسترش نفوذ و توسعه طلبی رژیم صهیونیستی در منطقه، دستاورد عملکرد کسانی نیست که مردم فلسطین را تشویق به تسلیم کرده و می‌کنند؟ آیا کسانی که فارغ از احساسات عربی و اسلامی، ملت ما را به نشست‌های علنی و پنهانی با دشمن کشاندند، همین را می‌خواستند؟ ائتلاف با رژیم صهیونیستی و خدمت به اهداف آن و تشکیل یک ناتو به سردمداری این رژیم در منطقه از شمال آفریقا تا کمپ دیوید تا کشورهای حوزه خلیج فارس؟ آیا به راستی رهبران کشورهای عربی مجبور به دعوت از این رژیم به کاخ‌ها و کشورهایشان بودند در حالی که نیروها و مجاهدان فلسطینی همچنان در حال مقاومت و جنگ با این دشمن هستند و پرچم جهاد را بالا نگه داشته‌اند؟

اسماعیل هنیه، رئیس دفتر سیاسی حماس نیز در این مراسم ضمن گرامیداشت یاد شهید "جمال ابوسمهدانه" گفت: وی یکی از قهرمانان مقاومت فلسطین و یکی از چهره‌های شاخص در مسیر جهاد، انفاق و فداکاری در راه خدا و آزادی بیت المقدس بود.

وی با تاکید بر اینکه این فرمانده شهید با گذر از تمایزات حزبی و جریانی و اختلاف‌های جناحی توانست خانه خود را پناهگاه امنی برای رهبران مقاومت و گردان‌های القسام کند، نام و یاد این فرمانده شهید مقاومت را گرامی داشت.

کد خبر 585471

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.