از برگزاری «مسابقات صفحه‌ای» تا «جشنواره آب‌بازی»

مدیرعامل سازمان فرهنگی، اجتماعی و ورزشی شهرداری نجف‌آباد گفت: برگزاری مسابقات صفحه‌ای و جشنواره‌ آب‌بازی در مجموعه باغ بانوان و ساخت بادبادک‌ها در پارک بزرگ کوهستان از برنامه‌های این سازمان در تیرماه است.

علیرضا خاکسار در گفت‌وگو با خبرنگار ایمنا، اظهار کرد: با شروع فصل تابستان و با توجه به محورهای اصلی عملکرد سازمان فرهنگی، اجتماعی و ورزشی شهرداری نجف‌آباد پیرامون افزایش نشاط اجتماعی در جامعه و لزوم تقویت بنیان خانه و خانواده، ویژه برنامه‌های تابستانه شاد خانوادگی لبخند در سطح بوستان‌ها و پارک‌های مناطق پنج‌گانه شهرداری نجف‌آباد تدوین شده و در حال برگزار است.

وی افزود: مسابقات مفرح صفحه‌ای از دهم تیرماه در پارک‌های شهید کبیرزاده ویلاشهر، لاله نجف‌آباد، فیروزه و ملت امیرآباد در بستری با نشاط و آموزشی آغاز شده است و تا سی‌ویکم تیرماه ادامه خواهد داشت.

مدیرعامل سازمان فرهنگی، اجتماعی و ورزشی شهرداری نجف‌آباد با اشاره به برگزاری مسابقات شاد خانوادگی در پارک کوهستان و باغ بانوان، خاطرنشان کرد: در تاریخ‌های اعلام شده، این دو مرکز پذیرای مسابقات شاد با محوریت بنیان خانواده خواهد بود.

خاکسار تصریح کرد: جشنواره‌های مفرح آب بازی مجموعه باغ بانوان و ساخت بادبادک‌ها در پارک بزرگ کوهستان، همایش‌های بزرگ پیاده‌روی خانوادگی در ویلاشهر، یزدان‌شهر و دیگر مناطق شهری نجف‌آباد از بخش‌های شاخص این مسابقات خانوادگی است.

کد خبر 585463

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.