توسعه زیرساخت‌های شهری برای خدمات خاص به بانوان

نایب رئیس شورای اسلامی شهر تیران گفت: توسعه زیرساخت‌های شهری برای ارائه خدمات خاص و گسترده به بانوان در دوره جدید مدیریت شهری و شورای اسلامی ششم دنبال خواهد شد.

به گزارش خبرنگار ایمنا، الهام نادری امروز _شنبه یازدهم تیرماه_ در نشست کمیته بانوان شهرداری و شورای اسلامی شهر تیران با اشاره به نگاه ویژه در حوزه بانوان، اظهار کرد: در دوره جدید عزم اعضای شورای اسلامی شهر و شهرداری بر ارائه خدمات متفاوت و مبتنی بر راهکار و ایده‌های کارشناسی است.

وی با بیان اینکه نقش زنان در حوزه شهری و بهره گیری از استعدادها و توانمندی‌های آنان برای آبادانی شهر مورد توجه بوده است، ادامه داد: توسعه زیرساخت‌های شهری برای ارائه خدمات خاص و گسترده به بانوان در دوره جدید مدیریت شهری و شورای اسلامی ششم دنبال خواهد شد.

رئیس کمسیون بانوان شورای اسلامی شهر تیران تصریح کرد: وسعت باغ بانوان فعلی شهرداری محدود است، این فضا با وسعت بیشتر و امکانات بالاتر از حقوق جامعه زنان این شهر بوده و در دوره جدید احداث باغ بانوان و خانواده شهرداری در مساحت بزرگ‌تر پیگیری می‌شود.

وی افزود: احداث باغ بانوان در محیط بزرگ‌تر جز برنامه‌های مهم شهرداری است تا با این واسطه شاهد ارائه برنامه‌های بیشتری برای خانم‌ها مانند مسابقات، تفریح، نمایشگاه و بازی و ورزش در مجموعه جدید باشیم.

نادری با اشاره به اهمیت جانمایی مکان مناسب برای ورزش در باغ بانوان، یادآور شد: ورزش و تکاپو جز نیازهای دختران و زنان است که باید به آن بیش از گذشته توجه شود و با جانمایی مکان مناسب در باغ بانوان صورت می‌گیرد.

وی با بیان اینکه آموزش و توانمندسازی دختران و زنان در حوزه‌های اجتماعی، فرهنگی، هنری، کارآفرینی و مهارت‌های زندگی با همکاری نهادهای از ارائه خدمات برای این قشر لازم است، اضافه کرد: اشتغال و کارآفرینی زنان باعث رونق اقتصادی شده که با ایجاد نمایشگاه‌های موقت و دائمی از تولیدات و محصولات آنان حمایت می‌شود.

نایب رئیس شورای اسلامی شهر تیران با اشاره به محدودیت‌های مالی مدیریت شهری خاطرنشان کرد: بضاعت مالی شهرداری به گونه‌ای نیست که تمام نیازهای شهر مورد رسیدگی قرار گیرد ولی در یک برنامه چشم‌انداز به دغدغه‌ها و مطالبات مردمی پاسخ داده می‌شود.

کد خبر 585446

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.