اعلام برنامه تالارهای نمایشی تئاتر شهر

نمایش «بی‌چرا زندگان» به نویسندگی لیلی عاج و کارگردانی الهام شعبانی که از روز دوم خرداد در تالار قشقایی روی صحنه رفته است تا هفدهم تیرماه در تالار قشقایی میزبان مخاطبان تئاتر خواهد بود.

به گزارش ایمنا و به نقل پورتال تئاتر شهر، برنامه تالارهای نمایشی مجموعه تئاتر شهر در حالی اعلام شد که با پایان یافتن اجرای نمایش «اسب‌های انباری»، یک اثر نمایشی جدید از روز جمعه _هفدهم تیرماه_ میزبان علاقه‌مندان تئاتر در تالار چهارسو خواهد بود.

با پایان یافتن نمایش «اسب‌های انباری» به نویسندگی رضا گشتاسب و کارگردانی رضا کرمی‌زاده در تالار چهارسو، نمایش «آلنده نازنین» به نویسندگی محمدصادق گلچین‌عارفی و کارگردانی محمد برهمنی از روز جمعه _هفدهم تیرماه_ در این تالار پیش روی مخاطبان قرار خواهد گرفت.

در این اثر نمایشی که از تاریخ یاد شده از ساعت ۱۹:۳۰ با مدت زمان ۱۱۰ دقیقه و قیمت بلیت ۸۰ هزار تومان روی صحنه خواهد رفت، اسماعیل گرجی، آزاده صمدی، علی‌رضا ثانی‌فر، علی محمودی، سهیل سهیلی‌سرشت، دنیا نصر و سیامک اخوان به عنوان بازیگر حضور دارند.

در خلاصه داستان نمایش آمده است: کارگردان تئاتری در آرزوی اجرا کردنِ اثری باشکوه و جاه‌طلبانه است، آن هم نه اجرایی معمولی؛ اجرایی با روشی منحصربه‌فرد و با رعایت هفت قانونی که خود آن‌ها را نوشته است و اصرار دارد مو به مو اجرا شود.

در تالار اصلی مجموعه تئاتر شهر نیز نمایش «پروین» که داستان آن به بخشی از زندگی مرحوم پروین اعتصامی از شاعران برگزیده ادبیات معاصر کشورمان می‌پردازد، به نویسندگی و کارگردانی حسین کیانی و بازی نرگس محمدی، امین زندگانی، مهران رنجبر، مجید رحمتی، سیدجواد یحیوی، جواد مولانیا، مریم ندائی، آتنا تندرو، سهیل ملکی، فربد غفاری، اکرم محمدی و هوشنگ قوانلو از ساعت ۱۹ با مدت زمان ۱۴۰ دقیقه و قیمت بلیت ۱۰۰ هزار تومان به اجرای خود ادامه می‌دهد.

نمایش «بی‌چرا زندگان» به نویسندگی لیلی عاج و کارگردانی الهام شعبانی نیز که از روز دوم خرداد در تالار قشقایی روی صحنه رفته است تا هفدهم تیرماه میزبان مخاطبان تئاتر خواهد بود.

یلدا عباسی، ساناز نجفی، حدیث میرامینی، توماج دانش‌بهزادی، آیه کیان‌پور، حمیدرضا محمدی و سمیه برجی بازیگران این اثر نمایشی هستند که داستان آن درباره روزنامه‌نگار حوادث‌نویسی است که تلاش می‌کند برای سوژه‌های گزارش خود کاری کند اما در انجام این کار موفق نیست، او بر اثر یک حادثه از طبقه پنجم سقوط می‌کند و بعد از آن حافظه خود را از دست می‌دهد، اما دچار بیماری آفازی یا صداآزاری می‌شود.

نمایش «یه روز دیگه» به نویسندگی و کارگردانی نادیا فرجی و بازی الهه پورجمشید و نادیا فرجی نیز که اجرای آن از روز دوم تیرماه سال جاری از کارگاه نمایش به تالار سایه انتقال یافته است، همچنان به اجرای خود در این تالار ادامه خواهد داد.

این نمایش که هر روز از ساعت ۱۹:۳۰ با مدت زمان ۷۵ دقیقه روی صحنه می‌رود، با نگاهی آزاد به «مرگ در می‌زند» وودی آلن نگاشته شده است و نگاهی کمدی_فانتزی به مرگ دارد.

کد خبر 585426

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.