تیم‌های ذوب‌آهن دسته‌جمعی منحل می‌شود؟

از باشگاه ذوب‌آهن خبر می‌رسد که بیشتر تیم‌های این باشگاه در مرز انحلال قرار دارد.

به گزارش خبرنگار ایمنا، طبق شنیده‌های خبرنگار ایمنا، قرار است بیشتر تیم‌های ورزشی ذوب‌آهن در بخش زنان و مردان منحل شود که شروع آن با رشته هندبال خواهد بود.

از مدتی پیش شایعه انحلال تیم‌های والیبال نشسته مردان و زنان، بسکتبال مردان و زنان، هندبال مردان و زنان، فوتبال زنان و وزنه‌برداری به گوش می‌رسید و با توجه به اینکه باشگاه ذوب هیچ اقدامی برای برنامه‌ریزی و تشکیل این تیم‌ها برای فصل بعد رقابت‌ها انجام نداده، این شایعه بیش از پیش قوت گرفته است. در اصل شنیده می‌شود باشگاه ذوب‌آهن تنها در رشته‌های فوتبال مردان، والیبال زنان و دوومیدانی برای فصل بعد مسابقات تیم‌داری می‌کند.

این در حالی است که ذوب‌آهن به عنوان یکی از باشگاه‌های ریشه‌دار و بازیکن‌ساز در سطح ایران شناخته می‌شود اما به نظر می‌رسد با تصمیم هیئت مدیره کارخانه ذوب‌آهن باید موازی‌کاری در این باشگاه به صفر برسد تا در صورت امکان در اعتبار باشگاه صرفه‌جویی شود.

گفتنی است، باشگاه ذوب‌آهن نیز برای آنکه تیم فوتبال ذوب‌آهن برای فصل آینده بهتر بسته شود، تصمیم گرفته بیشتر رشته‌های ورزشی را منحل کند که این اقدام بی‌شک به ورزش اصفهان آسیب خواهد رساند.

کد خبر 585419

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.