قیمت مسکن امروز اصفهان ۱۱ تیر ۱۴۰۱/خانه ۳۱ میلیاردی در احمدآباد!

قیمت مسکن در منطقه سه شهرداری اصفهان (احمدآباد) هر متر ۱۵ تا ۴۵ میلیون تومان برای آپارتمان اعلام شده است. همچنین مبلغ اجاره در این منطقه تا شش میلیون تومان است.

به گزارش خبرنگار ایمنا، بر اساس داده‌های پورتال یکی از دفاتر معاملات املاک کلانشهر اصفهان، قیمت مسکن برای واحدهای نوساز از متری ۱۵ میلیون تومان برای خانه‌ای در خیابان احمدآباد تا متری ۴۵ میلیون تومان در همان خیابان می‌رسد.

در لیست آپارتمان‌های نوساز ارائه شده در این منطقه علاوه بر این موارد، در یکی از دفاتر مشاور املاکی واقع در خیابان احمدآباد، آپارتمان دو خوابه‌ای با متراژ ۱۴۴ متر واقع در همان خیابان قیمت هر متر ۴۵ میلیون تومان ارائه شده است.

علاوه بر این موارد در لیست خانه‌های با قدمت بالاتر دفتر مشاور املاکی واقع در خیابان احمدآباد خانه‌ای با قدمت بیش از ۱۲ سال ارائه کرده که در طبقه اول واقع شده است، قیمت هر متر از این آپارتمان ۷۴ متری ۱۵ میلیون تومان ارائه شده است و مبلغ نهایی آن را یک میلیارد و ۱۷۰ میلیون تومان اعلام کرده‌اند.

خانه ۳۱ میلیاردی در احمدآباد

همچنین خانه‌ای با متراژ ۹۴۰ متر در خیابان احمد آباد به قیمت هر متر ۳۴ میلیارد تومان برای فروش ارائه شده است که مبلغ خرید نهایی آن را ۳۱ میلیارد تومان تعیین کرده‌اند.

قیمت رهن و اجاره

علاوه بر این، قیمت رهن و اجاره در این منطقه برای یک واحد مسکونی با قدمت بیش از ۲۰ سال و متراژ ۲۵۰ متر در خیابان احمدآباد ۸۰۰ میلیون تومان رهن و است.

همچنین یک واحد مسکونی ۶۰ متری در خیابان احمدآباد ارائه شده است که مبلغ رهن آن را ۳۵۰ میلیون تومان و مبلغ اجاره یک میلیون تومان است. این واحد مسکونی یک خوابه است.

به گفته مشاوران املاک منطقه در این منطقه تعداد خانه‌هایی که برای رهن و اجاره در این فصل ارائه شده بسیار کم است. یک آپارتمان ۱۷۵ متری در خیابان احمدآباد به قیمت رهن ۱۵۰ میلیون تومان و اجاره هر ماه شش میلیون تومان به دفتر مشاور املاک واقع در همان خیابان سپرده شده است.

نوع و متراژ قیمت رهن و اجاره
۱۷۵ متری خیابان احمدآباد قیمت اجاره: ماهیانه ۶ میلیون تومان / ‏‬ ۱۵۰ میلیون تومان رهن
۶۰ متری خیابان احمدآباد ‏‬ قیمت اجاره: یک میلیون تومان / ‏‬ ۳۵۰ میلیون تومان رهن
۲۵۰ متری خیابان احمدآباد قیمت اجاره: - / ‏‬۸۰۰ میلیون تومان رهن

برای مشاهده قیمت مسکن در نقاط مختلف اصفهان، اینجا کلیک کنید.

منطقه قیمت خرید
محدوده خیابان احمدآباد (نوساز) متری ۲۲ تا ۴۵ میلیون تومان
محدوده خیابان احمدآباد (قدمت ۱۲ سال) متری ۱۵ میلیون تومان
کد خبر 585398

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.