اصفهان پتانسیل حضور ۲ تیم را در لیگ برتر فوتسال بانوان دارد

«تیم فوتسال هیئت فوتبال شهرستان نطنز بعد از چند سال حضور در لیگ دسته اول، امسال با یک برنامه‌ریزی اصولی، به لیگ برتر فصل ۱۴۰۲_۱۴۰۱ صعود کرد و موجب شد استان اصفهان در فصل جاری دارای دو سهمیه در لیگ برتر باشد.»

به گزارش خبرنگار ایمنا، باشگاه سپاهان فصل پیش با نظر «علی افضل» عضو هیئت مدیره این باشگاه، تصمیم گرفت در لیگ برتر فوتسال تیم‌داری کند که این اتفاق رخ داد و زردپوشان با خریدن سهمیه اهورا بهبهان و جذب بازیکنان جوان، این تیم را تشکیل دادند. تیم فوتسال سپاهان در اوایل فصل عملکرد خوبی نداشت، اما هرچی به انتهای لیگ نزدیک می‌شدیم بازیکنان در زمین بازی بهتری ارائه دادند و در نهایت این تیم با کسب ۳۳ امتیاز مقام هشتمی را کسب کرد.

بعد از اتمام لیگ برتر فوتسال که همه گمان می‌کردند سپاهانی‌ها برای فصل جدید یک تیم قدرتمند خواهند داشت و افضل نیز مذاکرات خود را با بازیکنان مطرح انجام داده بود، اما «محمدرضا ساکت» مدیرعامل سپاهان طی مصاحبه‌ای با ایمنا، اعلام کرد دیگر در فوتسال تیم‌داری نخواهیم کرد. در نهایت تیم فوتسال سپاهان اصفهان روزهای اخیر به باشگاه سفیر گفتمان تهران واگذار شد تا از اصفهان فقط گیتی‌پسند در لیگ برتر فوتسال حاضر باشد. از طرف دیگر تیم فوتسال بانوان نطنز با عملکرد خوبی که در لیگ دسته یک فوتسال بانوان داشت، توانست به لیگ برتر صعود کند تا امسال اصفهان در بخش بانوان دو تیم در لیگ برتر داشته باشد.

خبرنگار ایمنا درخصوص آخرین وضعیت نماینده‌های فوتسال اصفهان در لیگ‌های برتر مردان و زنان، گفت‌گویی با «حمیدرضا دادخواه» دبیر هیئت فوتبال استان اصفهان انجام داده است که در ادامه می‌خوانید:

تیم فوتسال سپاهان به چه باشگاهی واگذار شد؟

تیم فوتسال فولاد مبارکه سپاهان اصفهان، حاضر در لیگ برتر فوتسال کشور طبق قراردادی به باشگاه سفیر گفتمان تهران به صورت قطعی واگذار شده است که جهت قطعیت این انتقال باید مراحل قانونی و موافقت‌های دیگر نیز انجام پذیرد.

طبق اعلام سازمان لیگ، سهمیه سپاهان باید به یک تیم اصفهانی واگذار می‌شد، چطور این سهمیه به خارج از استان رفت؟

احتمالاً تیم دریافت کننده سهمیه نظر و موافقت سازمان لیگ فوتسال را در مورد زمان واگذاری جلب کرده است.

اصفهان پتانسیل حضور دو تیم در لیگ برتر فوتسال بانوان را دارد

راجع به صعود تیم فوتسال بانوان نطنز به لیگ برتر فوتسال بگویید. این تیم با شایستگی به جمع لیگ برتری‌ها آمد

تیم فوتسال هیئت فوتبال شهرستان نطنز بعد از دو سه سال حضور در لیگ دسته اول امسال با یک برنامه‌ریزی دقیق و اصولی به عنوان یکی از تیم‌های برتر به لیگ برتر فصل ۱۴۰۲_۱۴۰۱ صعود کرد و باعث شد استان اصفهان در فصل جاری دارای دو سهمیه در لیگ برتر باشد. این تیم با استفاده نیروهای بومی استان و کادر فنی باتجربه، نتایج درخشانی را در مسابقات به دست آورد و صعود کرد که مرحله نهایی این مسابقات هم چند روز آینده در تهران برگزار می‌شود.

یکی دیگر از نمایندگان فوتسال بانوان در لیگ برتر، تیم هیئت فوتبال اصفهان است. آیا برای این تیم برای حضور پرقدرت در لیگ برنامه‌ریزی صورت گرفته است؟

تیم فوتسال هیئت فوتبال اصفهان با اسپانسری جدید و برنامه‌ریزی بهتری، راهی مسابقات فصل جاری خواهد شد. امیدواریم نتایج خوب و درنهایت عملکرد مناسبی را از این تیم شاهد باشیم.

فکر می‌کنید استان اصفهان در بخش بانوان پتانسیل دو تیم را دارد؟

مطمئن باشید استان اصفهان پتانسیل حضور دو تیم در مسابقات لیگ برتر کشور را دارد، بازیکنان زیادی را داریم که بیرون از استان درحال بازی کردن هستند و در بازیکن‌سازی هم این چند ساله هیئت فوتبال استان اصفهان اقدامات خوبی انجام داده است.

کد خبر 585393

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.