رفع معضل تکدی‌گری و کارتن‌خوابی در گروی همکاری دستگاه‌های ذی‌ربط

مدیرکل پیشگیری و رفع تخلفات شهری شهرداری اصفهان گفت: برای رفع پدیده‌های نازیبایی همچون تکدی‌گری و کارتن‌خوابی، ۱۲ دستگاه متولی باید همانند شهرداری در این امر شرکت فعال و مستمر داشته باشند تا بتوان برای رفع آن اقدام اساسی انجام داد.

به گزارش خبرنگار ایمنا، روح‌الله ابوطالبی در دیدار با دادستان عمومی و انقلاب مرکز استان اصفهان ضمن قدردانی از حمایت‌ها و نقش مهم و قابل تقدیر دستگاه قضا در خصوص صدور احکام در زمینه پیشگیری و رفع تخلفات شهری اظهار کرد: مباحث پیشگیری و رفع تخلفات شهری در خصوص پدیده‌های نازیبایی همچون تکدی‌گری و کارتن‌خوابی، توسط مأموران این اداره کل به صورت شبانه‌روزی در سطح شهر در حال انجام است.

وی ادامه داد: برای رفع پدیده‌های نازیبایی همچون تکدی‌گری و کارتن‌خوابی تمام ۱۲ دستگاه متولی باید همانند شهرداری در این امر شرکت فعال و مستمر داشته باشند تا بتوان برای رفع آن اقدام اساسی انجام داد.

سیدمحمد موسویان، دادستان عمومی و انقلاب مرکز استان اصفهان نیز در این دیدار اظهار کرد: نقش مؤثر مدیران در پیگیری درخواست‌ها و رفع نیازهای شهروندان توسط آنها بی‌بدیل است.

وی ادامه داد: مدیر یک مجموعه با حضور خود در صحنه اجرا و مشاهده درخواست و مشکلات شهروندان از نزدیک، می‌تواند نقش بسزایی در رفع نیازها و ایجاد آرامش فکری در جامعه داشته باشد.

دادستان عمومی و انقلاب مرکز استان اصفهان تاکید کرد: اگر کار شهروندان به کاغذبازی‌ها و بروکراسی اداری گره بخورد، مردم به‌دلیل اتلاف‌وقت زیاد و دیر رسیدن به نتیجه مطلوب، دغدغه و نارضایتی پیدا می‌کنند.

وی با بیان اینکه بازدیدهای سرزده و به‌دور از هیاهو و سروصدا می‌تواند در تصمیم‌گیری‌های مطلوب، تأثیر بسیاری داشته باشد، اضافه کرد: پیشگیری و رفع تخلفات شهری باید با قوت بیشتری نسبت به گذشته ادامه یابد و باید در حفظ موضوعاتی که در سطح مطلوب کار شده است، تلاش کرد.

کد خبر 585389

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.