حضور مسلمان در ذوب‌آهن شایعه است/پای دلالان در میان بود!

محسن مسلمان ستاره اسبق لیگ‌برتر فوتبال، راهی ذوب‌آهن نخواهد شد و پیوستنش به این تیم شایعه و خواسته دلالان بود.

به گزارش خبرنگار ایمنا، طی دو هفته گذشته صحبت‌هایی مبنی بر پیوستن «محسن مسلمان» برای مدت دو سال به تیم فوتبال ذوب‌آهن اصفهان بود، اما اصل موضوع به گونه دیگری است؛ در طول روزهای اخیر، تماسی از سمت نزدیکان محسن مسلمان با باشگاه ذوب‌آهن گرفته شده و از ذوب‌آهن درخواست کرده او را به تیم سابقش بازگرداند تا بعد از مدتی طولانی دوری از فوتبال، در ذوب‌آهن به فوتبال ادامه بدهد.

در حالی که از پیوستن مسلمان به ذوب‌آهن با قراردادی دو ساله صحبت به میان آمده بود، اما این باشگاه توافقی با او نداشت و پیشنهادی که به مدیران ذوب‌آهن رسید با مخالفت آنان روبه‌رو شد؛ بنابراین پیوستنش به این تیم منتفی و تمام اخبار پیرامون حضور بازیکن سابق ذوب‌آهن در اصفهان شایعه است.

گویا برخی از دلالان که به هیچ طریقی پایشان از فوتبال بُریده نمی‌شود و روزبه‌روز تأثیر بیشتری بر نقل‌وانتقالات و تصمیمات مدیران باشگاه‌ها می‌گذارند، در این ماجرا نقش داشته‌اند.

مسلمان در سال‌های اخیر پیراهن تیم‌های ذوب‌آهن اصفهان، پرسپولیس تهران، فولاد خوزستان، سپاهان اصفهان و سایپا تهران را بر تن کرده است. هافبک سابقا خوش‌تکنیک فوتبال ایران، با پرسپولیس طعم قهرمانی لیگ‌برتر و آقای پاسوری را تجربه کرد اما پس از دیپورت‌شدن از پرسپولیس و دوره‌ای ناموفق در سپاهان، به سایپا رفت و با این تیم در کمال ناباوری به لیگ دسته‌اول سقوط کرد و فصل گذشته نیز در سایپا حضور نداشت؛ چراکه قراردادش با این تیم به اتمام رسیده بود و این بدین معنی است که او ماه‌هاست به‌طورحرفه‌ای در مستطیل‌سبز پا به توپ نشده است و گویا این اتفاق ادامه خواهد داشت.

کد خبر 585377

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.