توجه مدیریت شهری نجف‌آباد به رفع مشکلات یزدان‌شهر

سخنگوی شورای اسلامی شهر نجف‌آباد گفت: امسال بودجه شهر نجف‌آباد بر اساس سرانه جمعیتی آخرین سرشماری سال ۱۳۹۵ تقسیم‌بندی شده و یزدانشهر با ۳۹ هزار نفر جمعیت، ۶۵ میلیارد تومان از بودجه این شهر را به خود اختصاص داده است که این ‌مبلغ شامل بودجه آلایندگی نیز می‌شود.

اسماعیل آخوندی در گفت‌وگو با خبرنگار ایمنا، اظهار کرد: سوالات و درخواست‌های شهروندان که به صورت کتبی در نماز جماعت نمازگزاران مسجد ولی‌عصر (عج) یزدانشهر جمع‌آوری شده بود، به‌طور جداگانه بررسی و پاسخ داده شد.

وی افزود: نصب گاردریل محور کمربندی جنوبی، تحویل سرویس‌های بهداشتی مرکز شهر، رسیدگی به وضعیت حسینیه هیئت امنایی آرامستان و فرسودگی منبع آب جنب مسجد جامع این شهر از جمله درخواست‌های عمومی شهروندان منطقه چهار یزدانشهر بود که مورد توجه مدیریت شهری قرار گرفته است.

سخنگوی شورای اسلامی شهر نجف‌آباد با بیان اینکه نگاه شورای اسلامی شهر و شهرداری به مناطق پنج‌گانه نجف‌آباد، نگاه عادلانه در توزیع خدمات است، خاطرنشان کرد: در بررسی اولیه درخواست‌های شهروندان بعضی از مسائل مربوط به دستگاه‌های خدمات‌رسان همچون شرکت‌های آب، برق و گاز بود که شورای اسلامی شهر به‌عنوان امانت‌دار و معتمد شهروندان نجف‌آباد آنها را به مراجع ذی‌صلاح ارجاع می‌دهد تا مشکلات موجود رفع شود.

وی اضافه کرد: امسال بودجه شهر نجف‌آباد بر اساس سرانه جمعیتی آخرین سرشماری سال ۱۳۹۵ تقسیم‌بندی شده است و یزدانشهر با ۳۹ هزار نفر جمعیت، ۶۵ میلیارد تومان از بودجه شهر نجف‌آباد را به خود اختصاص داده است که این مبلغ شامل بودجه آلایندگی نیز می‌شود.

کد خبر 585263

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.