رضا میرزایی به استقلال پیوست

رضا میرزایی وینگر سال‌های گذشته تیم فوتبال سپاهان اصفهان با عقد قرارداد رسمی و دو ساله به استقلال تهران پیوست.

به گزارش خبرنگار ایمنا، رضا میرزایی، هافبک راست تیم فوتبال سپاهان پس از سال‌ها حضور در جمع زردپوشان اصفهانی سرانجام از تیم زادگاهش جدا شد تا دوران جدیدی را در فوتبال حرفه‌ای‌اش در پایتخت تجربه کند.

میرزایی که به گفته خودش خواهان تداوم حضور در نصف‌جهان بود اما با بی‌مهری مدیران باشگاه سپاهان روبرو شده بود ناچار شد به پیشنهادات دیگر خود فکر کند و در نهایت، استقلال را که مشتری جدی او بود به‌عنوان مقصد بعدی‌اش انتخاب کرد.

در روزهای گذشته میرزایی با استقلال به توافقات نهایی رسید و حتی قراردادش را هم امضا کرده بود. اما باشگاه استقلال به دلایلی نامشخص انتقال وی را رسماً اعلام نکرده بود تا اینکه دقایقی قبل باشگاه استقلال، مانند سایر خریدهایش در بامداد میرزایی را با انتشار یک عکس طراحی‌شده به هواداران استقلال معرفی کرد.

بدین ترتیب، رضا میرزایی با عقد قرارداد رسمی به‌مدت دو فصل به استقلال تهران پیوست؛ او پس از شهباززاده، حامدی‌فر، زواری و حسینی، پنجمین خرید قهرمان لیگ‌برتر به‌شمار می‌رود.

گفتنی است رضا میرزایی مقابل دوربین باشگاه استقلال نیز قرار گرفته و حتی ویدیوی معارفه وی و عکس با لباس استقلال نیز آماده است و فردا رسانه باشگاه استقلال آن را منتشر خواهد کرد.

رضا میرزایی به استقلال پیوست

کد خبر 585240

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.