مجوز فروش عرصه و اعیان زندان‌های رجایی شهر و قزل‌حصار را دریافت کرده‌ایم

استاندار البرز گفت: در خصوص انتقال زندان‌های بزرگ از استان به عنوان یک مطالبه مردمی به جد پیگیر هستیم و اکنون مجوز فروش عرصه و اعیان زندان‌های رجایی شهر و قزل‌حصار را دریافت کرده‌ایم.

به گزارش ایمنا، مجتبی عبداللهی عصر امروز _پنجشنبه، نهم تیرماه_ در جلسه شورای اداری استان که در سالن شهدای دولت استانداری البرز برگزار شد، ضمن تبریک هفته قوه قضائیه و گرامیداشت یاد و خاطره شهدا بویژه شهید آیت الله بهشتی، اظهار کرد: از همراهی‌ها و حمایت‌های نماینده محترم ولی فقیه در استان و تلاش‌ها و اقدامات مدیران در مسیر پیشبرد اهداف توسعه‌ای البرز نهایت قدردانی را دارم.

وی ادامه داد: در سالی که طبق منویات مقام معظم رهبری به نام تولید-دانش بنیان-اشتغال آفرینی مزین شده باید تلاش، نگاه، اقدام و برنامه ویژه ای برای تحقق اهداف داشته باشیم.

استاندار البرز گفت: با همیت، همبستگی، اتحاد و تلاش شبانه روزی مجموعه مدیران استان اکنون شاهد روند رو به جلو برنامه‌ها و اهداف توسعه‌ای استان هستیم که این امر را باید همچنان با جدیت ادامه دهیم.

عبداللهی افزود: عقیده راسخی به مشارکت فعال مردم در امور دارم چراکه با حضور مردم می‌توانیم به وضعیت مطلوب‌تری برسیم.

وی با اشاره به موضوع عادلانه سازی یارانه‌ها، گفت: دولت مردمی سیزدهم با اقدامی شجاعانه برای بهره‌مندی حداکثری مردم از یارانه‌ها نسبت به جراحی اقتصادی اقدام کرده ولی اهداف این موضوع بخوبی برای مردم اطلاع رسانی و آگاهی بخشی نشده است.

استاندار البرز با اشاره به اقدامات و برنامه‌های وزارت نیرو در راستای تأمین آب و برق، افزود: شش هزار و ۳۰۰ مگاوات برق وارد شبکه توزیع کشور شد که این اقدام بزرگ قطع برق در زمان‌های خاص را به حداقل رساند.

عبداللهی گفت: در استان البرز نیز اقدام بسیار ارزشمندی در راستای تأمین زیرساخت‌های لازم جهت افزایش سهمیه آب از محل سدهای مستقر در استان صورت گرفته است.

وی افزود: تکریم خانواده‌های شهدا و ایثارگران باید در رأس امور مدیران قرار گیرد چراکه ما مدیون خون شهدا هستیم.

استاندار البرز گفت: مدیران استان باید دیدارهای چهره به چهره با مردم را در برنامه‌های خود داشته باشند و با دید مثبت برای حل مشکلات آنها اقدام کنند.

عبداللهی افزود: در خصوص انتقال زندان‌های بزرگ از استان به عنوان یک مطالبه مردمی به جد پیگیر هستیم و اکنون مجوز فروش عرصه و اعیان زندان‌های رجایی شهر و قزل‌حصار را دریافت کرده‌ایم.

وی گفت: البته در این راستا پیشنهادهای دیگری نیز داریم که با نظر کارشناسی و خردجمعی در این رابطه پیگیری خواهیم کرد.

منبع: مهر

کد خبر 585176

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.