۲۰ هزار دلار هم از دست رفت!

ارزش بازار رمزارزها و حوزه دیفای کاهشی بود، دامیننس بیت کوین به ۴۳.۶۸ درصد رسید و بر اساس آخرین تحلیل تکنیکال انجام شده پیش بینی اصلاح قیمتی تا سطح ۱۸ هزار دلار را برای بیت کوین خواهیم داشت.

به گزارش خبرنگار ایمنا، بیت کوین امروز سطح ۲۰ هزار دلار را از دست داد و ریزش قیمتی ۳.۷۶ درصدی را تجربه کرد و به محدوده ۱۹ هزار ۳۲۸ دلار رسید، اتریوم و بی ان بی نیز به ترتیب ۶.۸۹ و ۵.۰۲ درصد اصلاح قیمتی داشتند، سایر رمزارزهای بازار نیز روند نزولی در پیش گرفتند، ارزش بازار رمزارزها و حوزه دیفای نیز کاهشی بود، دامیننس بیت کوین به ۴۳.۶۸ درصد رسید و بر اساس آخرین تحلیل تکنیکال انجام شده پیش بینی اصلاح قیمتی تا سطح ۱۸ هزار دلار را برای بیت کوین خواهیم داشت و به دنبال آن سایر رمزارزها نیز روند نزولی خواهند داشت.

آخرین تحولات قیمتی رمزارزهای برتر بازار

بیت‌کوین (BTC): ۱۹ هزار و ۳۲۸ دلار

تغییرات: افت ۳.۷۶ درصدی

اتریوم (ETH): یک هزار ۵۲ دلار

تغییرات: افت ۶.۸۹ درصدی

بایننس‌کوین (BNB): ۲۰۸ دلار و ۹۶ سنت

تغییرات: افت ۵.۰۲ درصدی

کاردانو (ADA): ۰.۴۴۸ دلار

تغییرات: افت ۴.۶۲ درصدی

ریپل (XRP): ۰.۳۱۵ دلار

تغییرات: افت ۴.۷۶ درصدی

سولانا (SOL): ۳۱ دلار و ۷۹ سنت

تغییرات: افت ۱۰.۰۸ درصدی

دوج‌کوین(DOGE): ۰.۰۶۵ دلار

تغییرات: افت ۱.۶۵ درصدی

پولکادات (DOT): ۶ دلار و ۷۸ سنت

تغییرات: افت ۶.۰۴ درصدی

ترون (TRON): ۰.۰۶۳۶ دلار

تغییرات: افت ۳.۲۸ درصدی

اوالانچ (Avalanche): ۱۶ دلار و ۱۹ سنت

تغییرات: افت ۱۱.۴۱ درصدی

تحلیل تکنیکال بیت کوین

۲۰ هزار دلار هم از دست رفت!

حمایت: ۱۸ هزار دلار.

مقاومت: ۲۰ و ۲۶ هزار دلار.

پیش بینی: روز گذشته در خصوص از دست دادن سطح ۲۰ هزار دلار صحبت شد، هم اکنون پیش بینی اصلاح تا سطح ۱۸ هزار دلار را خواهیم داشت.

(سیگنالی در خصوص خرید و فروش نیست)

دامیننس

۲۰ هزار دلار هم از دست رفت!

(منظور از دامیننس یک ارز دیجیتال، درصد سهم ارزش دلاری آن ارز در مقایسه با ارزش دلاری کل ارزهای دیجیتال در دنیا است. یعنی یک ارز دیجیتال چه میزان از سهم بازار را به خود اختصاص داده است)

ارزش کل بازار رمزارزها

۲۰ هزار دلار هم از دست رفت!

ارزش بازار حوزه دیفای

۲۰ هزار دلار هم از دست رفت!

شاخص ترس و طمع بیت کوین

۲۰ هزار دلار هم از دست رفت!

روند شاخص ترس و طمع

۲۰ هزار دلار هم از دست رفت!

دادگاه دستور انحلال شرکت تری اروز کپیتال را صادر کرد

دادگاهی در جزایر ویرجین بریتانیا، دستور انحلال صندوق پوشش ریسک تری اروز کپیتال (Three Arrows Capital) را صادر کرده است. شایعات مرتبط با مشکلات اخیر این شرکت در اوایل ژوئن (خرداد) آغاز شد. این صندوق پوشش ریسک که زمانی بسیار قدرتمند بود، به‌واسطه سقوط شبکه تِرا و شرایط بد بازار ارزهای دیجیتال ضربه محکمی خورده است. انحلالِ یکی از تاثیرگذارترین شرکت‌های حوزه ارزهای دیجیتال می‌تواند دردسرهای بیشتری برای این بازار ایجاد کند.

لجر پشتیبانی از کاردانو در گوشی‌های اندرویدی را اضافه کرد

بر اساس توییت جدید لجر (Ledger)، شرکت ارائه‌دهنده کیف پول سخت‌افزاری ارزهای دیجیتال، حساب‌های کاردانو اکنون در گوشی‌های اندرویدی پشتیبانی می‌شوند.

وی همچنین از تلاش برای اضافه‌کردن سازگاری با آی‌اواس (iOS) خبر داده است.

گفتنی است که دو هفته پیش نیز پشتیبانی از کاردانو به لجر لایو (Ledger Live) اضافه شده بود.

شبکه چیا پلتفرم توکن‌های غیرمثلی خود را راه‌اندازی می‌کند

چیا (Chia) امروز از راه‌اندازی استانداردی به نام NFT۱ در شبکه اصلی خود خبر داد. این اقدام هفته‌ها پس از آن اتفاق می‌افتد که استاندارد اولیه «NFT۰» در شبکه آزمایشی راه‌اندازی شد. جین هافمن (Gene Hoffman)، مدیرعامل چیا نتورک، عنوان کرده است که این پلتفرم جدیدِ توکن‌های غیرمثلی نسبت به اتریوم با محیط‌زیست سازگارتر و نسبت به سولانا باثبات‌تر است.

انکوریج یک پلتفرم سهام‌گذاری اتریوم برای سرمایه‌گذاران نهادی راه‌اندازی می‌کند

انکوریج دیجیتا (Anchorage Digital)، یک بانک دارایی‌های دیجیتال مستقر در سان‌فرانسیسکو، به‌زودی قابلیت سهام‌گذاری اتریوم برای سرمایه‌گذاران سازمانی را فراهم می‌کند. انکوریج روز سه‌شنبه تصمیم خود را برای راه‌اندازی این قابلیت اعلام کرد و گفتنی است که این حرکت به‌دنبال انتظار برای انتقال اتریوم به پروتکل اثبات سهام انجام می‌شود. علاوه بر این، یکی از بنیان‌گذاران این شرکت گفته است که اثبات سهام یک بازی برد-برد هم برای سرمایه‌گذاران نهادی و هم اکوسیستم اتریوم خواهد بود.

رئیس یک شرکت سرمایه‌گذاری از احتمال افت بیشتر اتریوم خبر داد

دنیل چونگ (Daniel Cheung)، مدیرعامل شرکت سرمایه‌گذاری پانجیا فاند (Pangea Fund)، عقیده دارد که ژوئیه (تیر) و اوت (مرداد) احتمالاً بدترین ماه‌ها برای اتریوم باشند. او عنوان کرده است که بازار اکنون در حالت «ماکرو ترید» (Macro trade) قرار دارد؛ چراکه صنعت دارایی‌های دیجیتال، روندهای کلانی همچون تورم را دنبال می‌کنند.

مرکادو پاگو خدمات ارزهای دیجیتال خود را در برزیل گسترش می‌دهد

مرکادو پاگو (Mercado Pago)، سرویس پردازش پرداخت مرتبط با مرکادولیبره (Mercadolibre)، یکی از شرکت‌های بزرگ خرده‌فروشی آنلاین در آمریکای جنوبی، اعلام کرده است که قصد دارد مجموعه خدمات مرتبط با ارزهای دیجیتال خود را برای کاربران برزیلی گسترش دهد. خدمات ارزهای دیجیتال این پلتفرم در ماه نوامبر (آبان) راه‌اندازی شده بود. این شرکت اعلام کرده است اکنون به کاربران اجازه می‌دهد تا بدون هیچ هزینه‌ای ارزهای دیجیتال خود را از طریق سرویس‌ها و کیف پول‌های دیگر به کیف پول‌های دیجیتال خود واریز کنند.

یک مستند درباره طرح پانزی وان کوین ساخته می‌شود

بر اساس گزارش خبرگزاری ورایتی (Variety)، قرار است یک مستند سه‌قسمتی درباره کلاهبرداری معروف «وان کوین» ساخته شود. در این کلاهبرداری سرمایه‌گذاران چهار میلیارد دلار را از دست دادند. کانال چهار تلویزیون بریتانیا و شرکت تلویزیونی چندملیتی فریمنتل (Fremantle) از این پروژه حمایت می‌کنند که یعنی این مستند پتانسیل تجاری بسیاری دارد. این مستند که کریپتو کوئین (Crypto Queen) نام دارد، محصول مشترک دو شرکت دِیر پیکچرز (DARE Pictures) و توندوفسکی فیلمز (Tondowski Films) است.

احتمال افت بیشتر قیمت ارزهای دیجیتال وجود دارد

تروی گایسکی (Troy Gayeski)، تحلیلگر ارشد بازار شرکت سرمایه‌گذاری اف‌اس اینوستمنتس (FS Investments)، مطرح کرده که اگر رشد عرضه پول منفی شود، ممکن است قیمت ارزهای دیجیتال بیشتر افت کند.

به‌عقیده وی کاهش ترازنامه فدرال رزرو آمریکا به افت بیشتر ارزهای دیجیتال منجر می‌شود.

این تحلیلگر ارشد گفته است: «شما هرگز نباید بیشتر از میزان سرمایه‌ای که می‌توانید از دست بدهید در ارزهای دیجیتال سرمایه‌گذاری کنید».

مارک کوبان: بازار نزولی تا زمان کاربرد واقعی ارزهای دیجیتال ادامه می‌یابد

مارک کوبان، کارآفرین میلیاردری که به‌عنوان یکی از سرمایه‌گذاران اصلی در برنامه تلویزیونی شارک تنک (Shark Tank) شناخته می‌شود، اخیراً مطرح کرده است بازار نزولی ارزهای دیجیتال تا زمانی که تمرکز بهتری روی کاربرد این صنعت وجود نداشته باشد، ادامه خواهد داشت.

وی همچنین عقیده دارد که بازار ارزهای دیجیتال همچنان به قیمت‌های «ارزان» نرسیده است.

مدیرعامل و مدیر ارشد مالی کامپس ماینینگ استعفا دادند

شرکت استخراج بیت کوین کامپس ماینینگ (Compass Mining) امروز اعلام کرد که ویتنی گیبز، مدیرعامل این شرکت و جودی فیشر، مدیر ارشد مالی آن، از سمت خود استعفا داده‌اند. این اتفاق پس از آن رخ می‌دهد که کامپس ماینینگ به پرداخت‌نکردن هزینه برق مصرفی تأسیسات خود در ایالت مین در آمریکا متهم شد.

هم‌بستگی بیت کوین و بازار سهام کاهش قابل‌توجهی داشته است

طبق گزارش جدید کایکو (Kaiko)، هم‌بستگی بین بیت کوین و شاخص «نزدک ۱۰۰» در این ماه، پس از رسیدن به رکورد ۰.۸ در ماه گذشته، کاهش یافته است. هم‌بستگی بیت کوین و شاخص نزدک ۱۰۰ مدتی است که به‌دلیل افزایش علاقه سرمایه‌گذاران نهادی به ارزهای دیجیتال رشد کرده، اما به نظر می‌رسد افزایش اخیر نرخ بهره بانکی و ترس از رکود، در مقایسه با سهام شرکت‌های فناوری‌محور، بیشتر روی بیت کوین تأثیر گذاشته است.

گفتنی است که هم‌بستگی بین بیت کوین و فلزهای گران‌بهایی مثل طلا در حال حاضر بیش از ۵۰ درصد است، اما هم‌بستگی آن با دلار آمریکا در طول سال ۲۰۲۲ بین ۰ و منفی ۰.۶ بوده است.

نقشه بازار

۲۰ هزار دلار هم از دست رفت!

کد خبر 585150

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.