عصرانه خبری شهرهای ایران در نهم تیرماه

در این بسته خبری از پیشرفت مترو اسلامشهر تا اختصاص ۳۰۰۰ قیر برای آسفالت خیابان‌های باشت و انتقال ۷۰۰ سرویس خاک و نخاله به توسکستان را بخوانید.

به گزارش خبرنگار ایمنا، هفته گذشته شهرهای ایران در عرصه‌های مختلف عمرانی و فرهنگی شاهد رویدادهای مهمی بود، در این بسته خبری ایمنا، (کوتاه از شهرهای ایران) سرفصل مهمترین رویدادهای خبری این حوزه را مرور می‌کنیم.

همایش آتش‌نشان داوطلب در شاهین‌شهر

سعید ابریشمی‌راد، شهردار شاهین‌شهر با بیان اینکه آموزش آتش‌نشانان داوطلب طرحی ملی با عنوان دوام است، خاطرنشان کرد: هدف از اجرای این طرح شناسایی آتش‌نشانان داوطلب، ایجاد بانک اطلاعاتی به منظور فرهنگ‌سازی و ترویج شکل‌گیری گروه‌های دوام مردمی به واسطه مشارکت آنها در مانورها است.

انتقال بالغ بر ۷۰۰ سرویس خاک و نخاله به معدن توسکستان

احمد سالاری، معاون خدمات شهری شهرداری گرگان گفت: با تدابیر انجام شده تعداد کامیون‌های حمل خاک و نخاله که به صورت روزانه به معدن توسکستان مراجعه می‌کردند ۶۰ سرویس بوده که با هماهنگی بیشتر بین همکاران، پیمانکاران و تغییر و اصلاح روش کنترل و نظارت بر عملکرد پروژه‌های خاکبرداری، در هفته اول تیرماه سال جاری تعداد مراجعه روزانه کامیون‌های خاک و نخاله به معدن توسکستان به دو برابر افزایش یافته است.

اختصاص ۳۰۰۰ تن قیر برای آسفالت خیابان‌های باشت

محمد درود پور، سرپرست شهرداری باشت گفت: سه هزار تن قیر رایگان برای سرعت دادن به آسفالت معابر شهری کمتر توسعه یافته شهر باشت اختصاص یافت.

ساماندهی و زیباسازی ورودی شهرک زیتون زرند

حمیدرضا ولیخانی، معاون فنی و عمرانی شهرداری زرند روان‌سازی تردد، ارتقای ایمنی معابر شهری، بازگشایی گره ترافیکی، ارتقای ایمنی تردد و ایجاد دسترسی‌های محلی در شبکه معابر را از جمله اهداف شهرداری در این طرح عنوان کرد.

پیشرفت ۶۰ درصدی حفاری تونل مترو اسلامشهر

محسن حمیدی، شهردار اسلامشهر از پیشرفت بیش از ۶۰ درصدی حفاری تونل مترو اسلامشهر خبر داد.

ساماندهی رودخانه خوانسار نیازمند ۷۵ میلیاردتومان اعتبار

شهردار خوانسار گفت: رودخانه ساحلی شهر خوانسار ۱۳ کیلومتر طول دارد و تاکنون ۵۰ درصد آن دیواره‌سازی شده است؛ برای اتمام این پروژه نیازمند ۷۵ میلیارد تومان اعتبار هستیم.

پیشرفت ۵۵ درصدی بوستان زندگی نجف‌آباد

سیدرسول موسویان، معاون امور زیربنایی و حمل‌ونقل شهری شهردار نجف‌آباد گفت: پروژه بوستان زندگی از بلوار کشاورز تا خیابان شهید بهرامی به مساحت ۲۵ هزار مترمربع با هفت زمین ورزشی به مساحت ۲۳۷۰ مترمربع، ۵۵ درصد پیشرفت فیزیکی داشته است.

اجرای سکوی انتقال جدید زباله ساری و تصفیه‌خانه شیرابه

پروژه احداث تصفیه خانه شیرابه، سکوی انتقال جدید زباله ساری با هدف حذف برون سپاری، اتکا به توان و ظرفیت درون سازمانی وکاهش هزینه‌های جاری از سوی شهرداری، در زمینی به مساحت حدود ۴۳۰۰ مترمربع در حال انجام است و مراحل تکمیلی خود را سپری می‌کند.

کد خبر 585146

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.