نشست مشترک شهرداری با فرماندهی انتظامی شهرستان اصفهان برگزار شد

مدیرکل پیشگیری و رفع تخلفات شهری شهرداری اصفهان گفت: افزایش همکاری شهرداری و نیروی انتظامی جهت افزایش سطح امنیت در گذر فرهنگی چهارباغ و محدوده ناژوان، همچنین رفع دغدغه فکری دلسوزان شهر در نشست مشترک با فرماندهی انتظامی شهرستان اصفهان مورد بررسی قرار گرفت.

روح‌الله ابوطالبی در گفت‌وگو با خبرنگار ایمنا، با اشاره به برگزاری نشست مشترک شهرداری با فرماندهی انتظامی شهرستان اصفهان، اظهار کرد: این نشست با حضور معاون خدمات شهری و مدیرکل پیشگیری و رفع تخلفات شهری شهرداری اصفهان، فرماندهی انتظامی شهرستان، رؤسای کلانتری‌ها و فرماندهان انتظامی شهرستان برگزار شد.

وی اضافه کرد: در این نشست دیدگاه‌ها و پیشنهادهای در راستای افزایش خدمت‌رسانی به شهروندان، جلوگیری از سرقت اموال بیت‌المال در سطح پارک‌ها، افزایش ایمنی شهروندان در ساعات استفاده از فضای سبز شهری، افزایش سطح همکاری در جهت آموزش به کارکنان شهرداری در خصوص پیشگیری از وقوع جرم در سطح شهر و اماکن متعلق به شهرداری و پیشگیری از وقوع جرم در اماکن و ساختمان‌های جرم‌خیز مطرح شد.

مدیرکل پیشگیری و رفع تخلفات شهری شهرداری اصفهان خاطرنشان کرد: افزایش تعاملات در خصوص راه‌اندازی پلیس کوهستان در پارک کوهستانی صفه، افزایش همکاری بین شهرداری و فرماندهی انتظامی شهرستان در جهت افزایش سطح امنیت در گذر فرهنگی چهارباغ و محدوده ناژوان و رفع دغدغه فکری دلسوزان شهر، از دیگر موارد مورد بحث در این جلسه بود.

وی افزود: در نشست مشترک شهرداری با فرماندهی انتظامی شهرستان مقرر شد جلسات مشترک این دو نهاد به صورت مداوم و منسجم برگزار شود.

کد خبر 585084

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.