پرچم غدیر، پرچم حاکمیت اسلام است

عضو شورای اسلامی شهر بندرعباس گفت: پرچم غدیر که پرچم حاکمیت اسلام است، باید در عصر غیبت حضرت ولی‌عصر (عج) به دست عالم‌ترین و پاک‌ترین فرد باشد و آن فقیه عادل است که به فرهنگ اسلام ناب آشنا است.

حجت الاسلام احمد عامری‌سیاهویی در گفت‌وگو با خبرنگار ایمنا، اظهار کرد: امام علی (ع) مظلوم‌ترین تاریخ است. ابر مردی که چشمه‌های حکمت و دانش از کوهسار شخصیت والایش جاری بود.

وی ادامه داد: غدیر الگوی حکومت اسلامی است، سیستم حکومتی در سیره رسول اکرم (ص) این است که قدرت و حکومت باید در دست معصومین (ع) باشد، بنابراین پرچم غدیر که پرچم حاکمیت اسلام است طبق آیه ابلاغ در حجة‌الوداع به دست امیرالمومنین (ع) و بعد از آن به اولاد طاهرش و در عصر غیبت حضرت ولیعصر (عج) باید به دست عالم‌ترین و پاک‌ترین فرد باشد و آن فقیه عادل است که به فرهنگ اسلام ناب آشنا است.

عضو شورای اسلامی شهر بندرعباس تاکید کرد: در فرمایش مقام معظم رهبری (مدظله) آمده است، "زنده نگه داشتن غدیر زنده نگه داشتن اسلام است، مسئله غدیر ورود نبی مکرم اسلام در امر مدیریت جامعه است و امروز به خود می‌بالیم که زیر پرچم نظام مقدس اسلامی و تدابیر حکیمانه رهبر فرزانه انقلاب نمونه بی‌نظیر وحدت اسلامی در مملکت ایران اسلامی را شاهد هستیم".

وی افزود: ضمن دعوت از تمام دستگاه‌های اجرایی و فرهنگی از کارکنان شهرداری به ویژه از شهردار درخواست دارم که با عشق به ولایت حضرت علی (ع) با بسیج تمام امکانات شهرداری و نهایت کمک از شهرداران مناطق، نواحی، سازمان‌ها و معاونت‌های زیرمجموعه به ویژه سازمان فرهنگی، اجتماعی و ورزشی نسبت به تعظیم این شعائر با برگزاری جشن بزرگ عید مسلمانان اقدام کرده و در حمایت از قرارگاه تحول و شورای اجتماعی محلات و پایگاه‌های بسیج مساجد، ائمه جماعت با برپایی ایستگاه‌های صلواتی، برگزاری مسابقات فرهنگی و ورزشی چاپ و نصب بنر در بیان فضائل امام علی (ع) به ویژه ترویج فرهنگ اطعام غدیری هم‌افزایی کامل داشته باشند.

عامری سیاهویی خاطرنشان کرد: شایسته است سازمان فرهنگی، اجتماعی و ورزشی شهرداری بندرعباس به مناسبت ایام پیش‌رو با راه‌اندازی پویش مردمی به منظور کاهش جرایم غیرعمد، برنامه ویژه‌ای جهت فراهم کردن زمینه آزادسازی زندانیان را فراهم کند.

کد خبر 585059

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.