لزوم آشنایی نیروهای پیشگیری و رفع تخلفات شهری با قوانین قضایی

مدیرکل پیشگیری و رفع تخلفات شهری شهرداری اصفهان از برگزاری دوره آموزشی مأموران اداره‌ کل پیشگیری و رفع تخلفات شهری شهرداری در راستای آشنایی آنها با قوانین قضایی خبر داد.

روح‌الله ابوطالبی در گفت‌وگو با خبرنگار ایمنا، اظهار کرد: آموزش یکی از مهم‌ترین بخش‌های زندگی انسان است. با توجه به اینکه مأموران اداره‌کل پیشگیری و رفع تخلفات شهری مناطق پانزده‌گانه اصفهان ارتباط نزدیکی با شهروندان دارند و طبق وظیفه قانونی باید از تخلفات شهری کنند و در مرحله اول پیشگیری و در صورت توجه نکردن به تذکر و اخطار مأموران نسبت به رفع آن اقدام کنند، این مهم نیازمند آموزش مستمر و هماهنگ آنها است.

وی ادامه داد: یکی از اهداف اصلی اداره کل پیشگیری و رفع تخلفات شهری شهرداری اصفهان، آموزش کارکنان جهت آشنایی با قوانین قضائی است تا مأموران این اداره کل بتوانند وظیفه خود را به خوبی انجام دهند.

مدیرکل پیشگیری و رفع تخلفات شهری شهرداری اصفهان تصریح کرد: آموزش مأموران اداره کل پیشگیری و رفع تخلفات شهری شهرداری اصفهان از چهارم تیرماه طی چهار روز در سالن اجتماعات سازمان قطار شهری اصفهان با حضور مدیرکل پیشگیری و رفع تخلفات شهری و مسئولان ستادی و مأموران پیشگیری و رفع تخلفات شهری برگزار شد.

کد خبر 584865

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.