تمهیدات ترافیکی پلیس برای روزهای کنکور/لزوم شناسایی حوزه کنکور از روز قبل

رئیس پلیس راهور شهر اصفهان با بیان اینکه داوطلبان کنکور و خانواده‌های آن‌ها مکان آزمون را حتماً از روز قبل شناسایی، برنامه‌ریزی و مکان پارک خودروی خود را پیش‌بینی کنند، گفت: تمهیدات ویژه پلیس راهور برای روزهای کنکور از چهارشنبه تا شنبه، اندیشیده شده و درحال انجام است.

سرهنگ علی مولوی در گفت‌وگو با خبرنگار ایمنا، اظهار کرد: تمهیدات ویژه پلیس راهور برای روزهای چهارشنبه، پنجشنبه، جمعه و شنبه که روزهای برگزاری کنکور هستند، اندیشیده شده و درحال انجام است.

وی با بیان اینکه از ساعت شش صبح امروز _چهارشنبه هشتم تیرماه_ مأموران پلیس حوزه‌های برگزاری کنکور را تحت پوشش قرار داده و در مناطق مربوطه چینش شده‌اند، افزود: مأموران پلیس راهور در راستای روان‌سازی ترافیک، درحال خدمت‌رسانی به مناطق تحت پوشش موردنیاز نظیر دانشگاه شهید اشرفی سپاهان‌شهر، دانشگاه اصفهان، دانشگاه پیام‌نور خمینی‌شهر، دانشگاه صنعتی، دانشگاه خوراسگان و مدارس سطح شهر، هستند.

رئیس پلیس راهور شهر اصفهان با بیان اینکه خوشبختانه روز جاری مشکل ترافیکی خاصی متوجه مسیرهای منتهی به حوزه‌های برگزاری کنکور نبود، ادامه داد: پیش‌بینی می‌شد که ترافیک در روز جاری سنگین‌تر باشد اما خوشبختانه تنها حدود نیم ساعت ترافیک سنگین بود.

توقف خانواده‌ها در حاشیه خیابان‌های حوزه کنکور

وی با اشاره به علت وجود ترافیک و گره‌های ترافیکی در روزهای برگزاری کنکور، تصریح کرد: به علت اینکه اکثر داوطلبان کنکور دانش‌آموزان آزمون اولی هستند، خانواده‌ها همراه فرزندان خود به حوزه‌های برگزاری کنکور مراجعه می‌کنند و توقف خانواده‌ها در حاشیه خیابان‌ها و مسیرهای منتهی به حوزه‌های کنکور، منجر به ایجاد ترافیکی نسبتاً سنگین می‌شود.

سرهنگ مولوی با تاکید بر برنامه‌ریزی داوطلبان و خانواده‌ها از روز قبل آزمون، اضافه کرد: داوطلبان کنکوری و خانواده‌های آن‌ها مکان آزمون خود را حتماً از روز قبل شناسایی، برنامه‌ریزی و مکان پارک خودروی خود را پیش‌بینی کنند تا با گره‌های ترافیکی و ترافیک‌های سنگین در روزهای برگزاری کنکور مواجه نباشیم.

وی با تاکید بر لزوم همکاری شهروندان در راستای ترافیک روزهای برگزاری کنکور، خاطرنشان کرد: داوطلبان و خانواده‌ها از توقف و پارک خودرو به صورت دوبل، جلوی درب منازل و مناطق مسکونی یا مناطقی که منجر به سد معبر می‌شود نیز پرهیز کنند.

کد خبر 584841

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.