توضیحات نماینده اصفهان در خصوص حواشی روز گذشته مجلس

نماینده اصفهان در مجلس شورای اسلامی با اشاره به این که طرح انتقال آب بن بروجن نیز مانند بهشت آباد بین حوضه‌ای است، گفت: هیچ تفاوتی بین پروژه‌های انتقال آب وجود ندارد و نمی‌توان به برخی از آنها ایراد گرفت.

مهدی طغیانی در گفت و گو با خبرنگار ایمنا، درباره مخالفت نمایندگان اصفهان با طرح تحقیق و تفحص از وزارت نیرو به دلیل نحوه انتقال آب بین حوضه‌ای، اظهار کرد: این تحقیق و تفحص از عملکرد وزارت نیرو در طرح‌های انتقال آب بین حوضه‌ای و سدسازی بود، البته موضوع انتقال آب بین حوضه‌ای، سدسازی و طرح‌های دیگر در متن این طرح مطرح شد، این تحقیق و تفحص به این دلیل است که وزارت نیرو تحت فشار سیاسی تصمیم نگیرد و نگاه کارشناسی در این زمینه حاکم شود، در این راستا ما نیز با طرح تحقیق و تفحص از عملکرد وزارت نیرو مخالفتی نداشتیم.

وی با اشاره به موضع نمایندگان در برابر گزارش کمیسیون کشاورزی، آب، منابع طبیعی و محیط زیست مجلس، افزود: در مطرح شدن و تصویب چنین طرح‌هایی باید نگاه کارشناسی مبنا قرار گیرد اما روز گذشته زمانی که نماینده چهارمحال برای دفاع از این طرح به جایگاه رفت موضوعاتی را علیه بهشت آباد مطرح کرد، بلافاصله همان لحظه به او تذکر دادیم که گزارش طرح تحقیق و تفحص از نحوه انتقال آب بین حوضه‌ای چه ارتباطی به بهشت آباد دارد؟ زیرا طرح بن_ بروجن نیز یک طرح انتقال آب بین حوزه‌ای است و هیچ تفاوتی بین این طرح‌ها وجود ندارد.

نماینده مردم اصفهان در مجلس شورای اسلامی با تاکید بر اینکه طرح انتقال آب بن- بروجن نیز مانند بهشت‌آباد بین حوضه‌ای است، گفت: نمی‌توان به برخی از این طرح‌ها ایراد گرفت در حالی که ممکن است برخی دیگر از این طرح‌ها مشکل نداشته باشد، همین موضوع باعث شد که نمایندگان اصفهان نسبت به این اظهارات درخواست تذکر داشته باشد و این تذکر توسط حجت الاسلام نقدعلی در همین راستا بیان شد.

کد خبر 584802

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.