اختصاص ۴۰۰ میلیارد تومان اعتبار به شهرستان بویین میاندشت

فرماندار بویین میاندشت گفت: در سفر رئیس جمهور به استان اصفهان بیش از ۴۰۰ میلیارد تومان اعتبار به شهرستان بویین میاندشت در حوزه‌های مختلف تخصیص یافت.

رضاعلی معصومی در گفت‌وگو با خبرنگار ایمنا، از تصویب ۵۰ مصوبه برای شهرستان بویین میاندشت در سفر رئیس جمهور به استان اصفهان خبر داد و اظهار کرد: در سفر رئیس جمهور به استان اصفهان بیش از ۴۰۰ میلیارد تومان اعتبار به شهرستان بویین میاندشت در حوزه‌های مختلف تخصیص یافت.

وی از تخصیص دو میلیارد تومان بودجه به شهرداری بویین میاندشت برای توسعه و عمران شهری از محل اعتبارات سفر رئیس جمهور خبر داد و افزود: برای تکمیل آتش‌نشانی شهرداری بویین میاندشت و افوس ۱.۵ میلیارد تومان اعتبار اختصاص داده شد.

فرماندار بویین میاندشت گفت: تا پایان شهریور ماه سال ۱۴۰۱ با همکاری معاونت هماهنگی امور عمرانی استاندار در تخصیص قیر به شهرداری بویین میاندشت و افوس عملیات آسفالت ترانشه‌های شهر افوس و محله ششجوان اجرا می‌شود.

وی با اشاره به تخصیص ۲۰ میلیارد تومان از سوی بنیاد برکت هم‌زمان با آغاز عملیات ساخت بیمارستان بویین میاندشت، افزود: پس از دریافت ماده ۲۳ از طریق دانشگاه علوم پزشکی، بیمارستان بویین میاندشت در ردیف تخصیص اعتبار ملی قرار می‌گیرد.

معصومی از حضور پزشک متخصص به صورت حداقل یک روز در هفته با تعرفه دولتی در شهرستان خبر داد و گفت: با توجه به کمبود آمبولانس، در سفر وزیر بهداشت و درمان به شهرستان بویین میاندشت به عنوان نماینده تام‌الاختیار دولت واگذاری دو دستگاه آمبولانس به شهرستان به تصویب رسید.

وی اضافه کرد: در بخش روستایی، طرح هادی روستاهای باغ مادی، نوغان، بسینان، ماهورستان و دره حوض پس از تهیه طرح بازنگری می‌شود.

فرماندار بویین میاندشت گفت: از محل اعتبارات سفر رئیس جمهور به استان اصفهان علائم شکار ممنوعه "ستبله" نصب و پاسگاه محیط‌بانی محیط زیست شهرستان احداث می‌شود.

کد خبر 584742

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.