مشخصات احتمالی گوشی شیائومی 12T منتشر شد

اطلاعات ارائه شده نشان می‌دهد که گوشی شیائومی 12T احتمالا به صفحه‌نمایش ۱۲۰ هرتزی، تراشه Snapdragon 8+ Gen1 و حداکثر ۱۲ گیگابایت حافظه رم مجهز خواهد شد.

به گزارش سرویس ترجمه ایمنا، یک افشاگر معروف بعضی از مشخصات اصلی گوشی شیائومی 12T را در توئیتر خود به اشتراک گذاشته است، به نظر می‌رسد که این محصول به تراشه Snapdragon 8+ Gen 1 مجهز خواهد شد و در سه نسخه با هشت گیگابایت حافظه رم و ۱۲۸ گیگابایت حافظه ذخیره‌سازی داخلی، هشت گیگابایت حافظه رم و ۲۵۶ گیگابایت حافظه ذخیره‌سازی داخلی و ۱۲ گیگابایت حافظه رم و ۲۵۶ گیگابایت حافظه ذخیره‌سازی داخلی عرضه می‌شود.

پیش‌بینی می‌شود که صفحه‌نمایش گوشی شیائومی 12T از نرخ نوسازی ۱۲۰ هرتز پشتیبانی می‌کند. این گوشی رابط کاربری MIUI 13 را بر پایه اندروید ۱۳ اجرا می‌کند و احتمالاً از شارژ سریع ۱۲۰ واتی پشتیبانی خواهد کرد. به نظر می‌رسد که گوشی جدید شیائومی دارای دوربینی با قابلیت لرزشگیر اپتیکال تصویر (OIS) خواهد بود و از فناوری NFC نیز بهره می‌برد.

گوشی شیائومی 12T با شماره مدل 22071212AG در پایگاه داده FCC فهرست شده است و بعضی از مشخصات کلی گوشی مانند شبکه ارتباطی 5G، Wi-Fi 802.11ax، بلوتوث، GPS و فرستنده مادون قرمز را تأیید کرده است. همچنین فهرست FCC نشان می‌دهد که گوشی جدید شرکت شیائومی شاید به زودی وارد بازارهای جهانی شود.

کد خبر 584741

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.