اجرای بیش از ۲۰۰ عملیات خدماتی در سه ماهه نخست سال جاری

معاون خدمات شهری شهرداری قدس گفت: بیش از ۲۰۰ عملیات مختلف عمرانی و خدماتی در سه ماهه نخست امسال توسط مرکز فوریت‌های شهری اجرا شد.

به گزارش ایمنا و به نقل از پایگاه اطلاع‌رسانی شهرداری قدس، جمال عزیزی اظهار کرد: مرکز فوریت‌های شهری شهرداری به صورت شبانه‌روزی به شهروندان خدمات مختلفی ارائه می‌دهد و به عنوان واحدی پیشرو در خدمات‌رسانی و اجرای اقدامات حیاتی در سطح شهر محسوب می‌شود.

وی افزود: با توجه به اینکه از لحاظ ساختار سازمانی، انجام امور از طریق معاونت امور زیربنایی و ترافیک شهرداری روند اداری طولانی‌تری را تا مرحله اجرا طی می‌کند، این واحد طی تماس‌ها و درخواست‌های شهروندان از طریق سامانه ۱۳۷ برای رفع مشکلات مختلف در معابر سطح شهر، سریع نسبت به اصلاح و ساماندهی این مشکلات در طول شبانه روز اقدام می‌کند.

معاون خدمات شهری شهرداری قدس خاطرنشان کرد: بیش از ۲۰۰ عملیات مختلف عمرانی و خدماتی در سه ماهه نخست امسال توسط مرکز فوریت‌های شهری اجرا شد و از جمله اقدامات اجرایی این واحد می‌توان به اصلاح و رفع نشست معابر، مرمت و اصلاح سنگفرش پیاده‌روها و جداول شکسته، نصب دریچه‌ها، اصلاح و ساماندهی پل‌های فلزی، دیوارکشی، بتن‌ریزی نوار حفاری‌ها و لکه‌گیری‌های سطحی و تخریب و بازسازی نهرهای آب اشاره کرد که بیش از ۱۰ هزار متر بتن‌ریزی و اصلاح نوار حفاری‌ها و ۱۰۰۰ متر نیز جدول گذاری، بتن‌ریزی و کفپوش معابر اجرایی شده است.

عزیزی با تاکید بر لزوم تسریع اقدامات اجرایی مربوط به مرکز فوریت‌های شهری، گفت: شهروندان می‌توانند در صورت مشاهده هرگونه مشکل در سطح شهر و رفع آن با واحد فوریت‌های خدمات شهری از طریق سامانه ۱۳۷ اقدام کنند.

کد خبر 584732

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.