سازمان میادین از مهم‌ترین نهادهای خدمت‌گذاری است

رئیس کمیسیون نظارت و حقوقی شورای اسلامی شهر تهران گفت: احساس مردم در مورد اقدامات شهرداری باید حس خدمت‌گذاری بی‌منت و بر اساس دغدغه‌ها و اولویت‌های آنها به ویژه در حوزه سبد معیشتی خانوار باشد که سازمان میادین میوه و تره بار یکی از همان نهادهای پیش رو در این حوزه است.

به گزارش خبرنگار ایمنا، مهدی اقراریان، امروز -سه شنبه، هفتم تیرماه- در هفتاد و چهارمین جلسه علنی شورای اسلامی شهر تهران، در واکنش به سخنان ایوب فصاحت مدیر عامل سازمان میادین میوه و تره بار شهرداری تهران در تذکری جهت هماهنگی اجزای مختلف شهرداری، اظهار کرد: دست‌فروشان پارک شهر در حال تعدی جدی به حقوق مردم هستند. اگر شهرداری جلوی این آشفتگی را نگیرد، کار از کنترل خارج می‌شود.

وی ادامه داد: گاهی قیمت‌ها در میادین کمتر از میوه فروشی‌ها است، اما از وانت‌هایی که بساط‌گستری می‌کنند، بالاتر است. توجیه آن منطقی و مشخص است. اما بهتر است بازارهای میوه و تره‌بار موقت برای ساماندهی وانت‌ها ایجاد کنیم.

وی با بیان اینکه روابطی میان مدیر میدان و غرفه‌ها شکل می‌گیرد و نظارت کاهش می‌یابد، ادامه داد: این در حالی است که مسئولان شهرداری توان رسیدگی عینی ندارند.

رئیس کمیسیون نظارت و حقوقی شورای اسلامی شهر تهران گفت: برای مدیریت میدان و عرضه نیازمند سردخانه هستیم. اگر در تهران سردخانه نداریم، شهرداری باید مداخله کند، بنابراین گزارشی در خصوص وضع سردخانه‌ها ارائه دهید.

وی اضافه کرد: نکته بعدی قشر سالمند و ضعیف و بازنشسته جامعه است که مسیر دسترسی متناسب سالمندان و معلولین در غرفه وجود ندارد، همچنین غرفه‌دار، در مواجهه با میزان درخواستی وی مانند نیم کیلو، برخورد نامناسبی رخ می‌دهد، بنابراین پیشنهاد می‌کنم برای افراد معلول یا سالمند، محصول را به درب خانه ببرند.

اقراریان تصریح کرد: احساس مردم در مورد اقدامات شهرداری باید حس خدمت گذاری بی منت و بر اساس دغدغه‌ها و اولویت‌های آنها به ویژه در حوزه سبد معیشتی خانوار باشد که سازمان میادین میوه و تره بار یکی از همان نهادهای پیش رو در این حوزه است.

کد خبر 584723

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.