کنترل و مقابله با افزایش قیمت‌ها در شورای ششم تهران

عضو شورای اسلامی شهر تهران گفت: موضوع دیگری که باید به آن بپردازیم بحث قیمت‌گذاری در بازارهای تحت نظارت شهرداری است، چرا که به طور مثال در محله نفرآباد قیمت‌های غرفه ۲۰ الی ۳۰ درصد از میوه فروشی بیشتر بود و کیفیت آن نیز پایین‌تر بود و این موضوع باید پیگیری و بررسی شود.

به گزارش خبرنگار ایمنا، مهدی عباسی امروز _سه‌شنبه، هفتم تیرماه_ با طرح پرسشی از ایوب فصاحت مدیر عامل سازمان میادین میوه و تره‌بار شهرداری تهران در در هفتاد و چهارمین جلسه علنی شورای اسلامی شهر تهران اظهار کرد: خواستارم که با توجه به دسته‌بندی فعالیت میادین و بازارها و غرفه‌ها، بگویند که چه تعداد بازار یا غرفه در این دوره را اندازی شده و از کدام دسته بوده است و اکنون در چه وضعیتی هستند؟

وی ادامه داد: برای نمونه غرفه‌ای در محله نفرآباد تأسیس شده بود یا در برخی ایستگاه‌های مترو که بیشتر به غرفه شباهت دارد تا میدان و بازار.

وی خاطرنشان کرد: موضوع دیگری که باید به آن بپردازیم بحث قیمت‌گذاری در بازارهای تحت نظارت شهرداری است، چرا که در به طور مثال در محله نفرآباد قیمت‌های غرفه ۲۰ الی ۳۰ درصد از میوه فروشی بیشتر بود و کیفیت آن نیز پایین‌تر بود و توضیحات بیشتری را در زمینه خواستارم، لذا قیمت‌ها باید کنترل شود تا شهروندان بتوانند در شرایط بهتری از خدمات بهره‌مند شوند.

کد خبر 584715

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.