معافیت ۲ هزار مددجو از پرداخت هزینه‌های انشعاب آب، برق و گاز در سال گذشته

معاون حمایت و سلامت خانواده کمیته امداد اصفهان گفت: بیش از دو هزار مددجوی تحت حمایت کمیته امداد استان اصفهان در سال گذشته از پرداخت هزینه انشعاب آب‌وفاضلاب، برق، گاز، گواهی پروانه ساختمانی و عوارض شهرداری معاف شدند.

هادی بنایی در گفت‌وگو با خبرنگار ایمنا، با اشاره به مصوبه مجلس شورای اسلامی مبنی بر رایگان شدن برخی از خدمات عمومی برای خانواده‌های تحت حمایت، اظهار کرد: در سال گذشته با استفاده از این ظرفیت انشعابات، گواهی پروانه ساختمانی و عوارض شهرداری دو هزار و ۶۲۵ مددجو با همکاری دستگاه‌های خدمت‌رسان به‌صورت رایگان اعطا شد.

معافیت یک‌بار مددجویان برای پرداخت هزینه‌های آب، برق و گاز

وی با بیان اینکه مددجویان تحت حمایت کمیته امداد از پرداخت هزینه این خدمات برای یک‌بار معاف می‌شوند، افزود: علاوه بر رایگان شدن قبوض مصرفی مددجویان با رعایت الگوی مصرف، سال گذشته دو هزار و ۲۶۸ مددجو از پرداخت هزینه انشعابات معاف و ۳۵۷ گواهی پروانه ساختمانی و عوارض شهرداری به‌صورت رایگان برای خانواده‌های تحت حمایت این نهاد صادر شد.

معاون حمایت و سلامت خانواده کمیته امداد استان با قدردانی از همکاری دستگاه‌های اجرایی در این زمینه، گفت: با معافیت‌های اعطایی برای هزینه انشعابات، سبد هزینه‌ای خانوار در این بخش‌ها مدیریت شده و روند ارائه برخی از خدمات این نهاد ازجمله ساخت و بهسازی مسکن را تسهیل می‌کند.

کد خبر 584645

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.