انتشار فراخوان طراحی آثار حجمی برای اصفهان

سرپرست سازمان زیباسازی شهرداری اصفهان از انتشار فراخوان آثار حجمی ویژه هنرمندان سراسر کشور توسط این سازمان خبر داد.

به گزارش ایمنا، حمید قنادنیا اظهار کرد: سازمان زیباسازی شهرداری اصفهان بر اساس مأموریت و اهداف این سازمان در زمینه‌های زیباسازی شهری، ایجاد هویت بصری، خاطرات جمعی و توسعه پایدار شهری، فراخوان طراحی و ساخت آثار حجمی را منتشر می‌کند.

وی افزود: از هنرمندان سراسر کشور دعوت می‌شود تا با ارائه طرح‌های خود در این فراخوان شرکت و آثار پیشنهادی خود را به این سازمان ارائه کنند.

سرپرست سازمان زیباسازی شهرداری اصفهان در خصوص برخی از شرایط این رویداد، ادامه داد: خلاقیت و نوآوری در موضوع از اهمیت ویژه‌ای در این رویداد برخوردار است و مواد اولیه پیشنهادی جهت اجرای طرح نیز باید از قابلیت ماندگاری دائم در محیط شهر برخوردار باشد.

وی تصریح کرد: اجرای طرح منتخب پس از طی فرآیند کارشناسی، قیمت‌گذاری و توافق نهایی با هنرمند مورد نظر انجام می‌شود و تأیید طرح منتخب ممکن است مشروط به بازنگری، اصلاح موردی، بررسی ماکت و سپس تأیید نهایی باشد.

قنادنیا از حضور دو مجسمه‌ساز، یک معمار و دو کارشناسان هنری سازمان زیباسازی در جمع هیئت داوران خبر داد و گفت: موضوعات این فراخوان شامل یادمان شهید کشوری، نماد صنعت، نماد مرتبط با موضوع دفاع مقدس، نماد اصفهان شهر صنایع دستی، یادمان آیت‌الله طالقانی، یادمان شهدای هسته‌ای و نماد نجوم است.

وی گفت: در هر بخش نیز به طرح برگزیده مبلغ ۱۵۰ میلیون ریال به عنوان جایزه تعلق می‌گیرد. همچنین مهلت ارسال آثار تا تاریخ سی‌ام تیرماه ۱۴۰۱ خواهد بود و متقاضیان می‌توانند جهت مشاهده تصاویر، محل جانمایی موضوعات فراخوان و دریافت فرم ثبت‌نام به سایت http://zibasazi.isfahan.ir/ مراجعه کنند.

کد خبر 584569

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.