مهدی مهدی‌پور به پیشنهادات عربی نه گفت و آبی‌پوش ماند+عکس

مهدی مهدی‌پور هافبک آبی‌پوشان پایتخت به‌مدت دو فصل دیگر با تیم فوتبال استقلال تهران تمدید کرد.

به گزارش خبرنگار ایمنا، در روزهای اخیر شایعاتی در مورد پیشنهاد خارجی مهدی‌پور مطرح شده بود اما به‌نظر می‌رسد هیچ باشگاهی حاضر نشده بند فسخ قرارداد او را پرداخت کند. برخی منابع دلیل ماندن او در استقلال را همین مسئله بیان کرده‌اند.

مهدی‌پور چند روز پیش گفته بود منتظر هستم تا ببینم که در نهایت باشگاه برای انتخاب سرمربی جدید چه تصمیمی خواهد گرفت، اولویت اولم استقلال است. چرا که پوشیدن پیراهن این تیم افتخاری است که نصیب هرکس نمی‌شود.

از طرفی گفته می‌شود هرچند مهدی مهدی‌پور پیشنهادی از لیگ قطر دریافت کرده بود و با پرداخت درصدی از مبلغ قراردادش می‌توانست یک‌طرفه فسخ کند و از استقلال جدا شود، اما در نهایت تصمیم گرفت تا دو فصل دیگر هم در این تیم بماند و فعلاً قید لژیونر شدن را زد. در پیش‌بودن جام‌جهانی و همچنین حضور یک مربی خارجی برای استقلال در این ماجرا تأثیر زیادی داشته است.

مهدی مهدی‌پور دقایقی قبل با انتشار استوری پایین رسماً ماندنش در استقلال را اعلام کرد و او قراردادش را تا سال ۱۴۰۳ تمدید کرده است.

مهدی مهدی‌پور به پیشنهادات عربی نه گفت و آبی‌پوش ماند

بنابراین مهدی‌پور رسماً به‌عنوان نخستین بازیکن تمدیدی استقلال لقب می‌گیرد که حضورش در ترکیب آبی‌پوشان پایتخت برای فصل بیست‌ودوم قطعی شده است.

کد خبر 584537

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.