۷ تیر ۱۴۰۱ - ۱۴:۳۰
ویژگی اپل‌واچ جدید چیست؟

اطلاعات ارائه شده نشان می‌دهد که اپل‌واچ سری هشت از تراشه‌ای شبیه به پردازنده اپل‌واچ سری شش بهره خواهد برد.

به گزارش سرویس ترجمه ایمنا، پیش از این گزارش‌هایی منتشر شده که نشان می‌دهد اپل از تراشه سریع‌تر S8 در اپل واچ سری هشت استفاده خواهد کرد؛ هم‌اکنون نیز اعلام شده است که تراشه S8 در واقع همان مشخصات تراشه S7 را خواهد داشت؛ نکته مهم اینکه تراشه S7 نیز تقریباً مشابه S6 است که در اپل‌واچ سری ۶ سال ۲۰۲۰ میلادی استفاده شده است.

با توجه به گزارش‌های ارائه شده، عملکرد اپل‌واچ سری هشت از نظر سرعت مشابه اپل‌واچ سری هفت و سری شش خواهد بود؛ البته مدل‌های سال آینده ساعت هوشمند اپل احتمالاً از پردازنده کاملاً جدیدی بهره خواهند برد. به نظر می‌رسد که اپل‌واچ SE 2 به جای استفاده از نمایشگر بزرگ‌تر از سری هفت از صفحه‌نمایشی با ابعاد مشابه نسل کنونی خود بهره خواهد برد. همچنین امکان دارد که این محصول به تراشه S8 مجهز شود.

گزارش‌های ارائه شده جزئیاتی در مورد اپل‌واچ سری سه ارائه می‌دهد که نشان می‌دهد پشتیبانی نرم‌افزاری این محصول پایان خواهد یافت؛ بنابراین انتظار می‌رود که این مدل از پاییز امسال به بعد به‌روزرسانی جدیدی دریافت نکند. ممکن است قیمت اپل‌واچ SE فعلی نسبت به اپل‌واچ سری سه کاهش پیدا کند.

مطالب پیشین ارائه شده حاکی از این است که اپل‌واچ سری هشت که نیمه دوم سال ۲۰۲۲ میلادی معرفی خواهد شد؛ به حسگر تشخیص دمای بدن مجهز می‌شود. الگوریتم‌های این قابلیت باید قبل از شروع مراحل تولید انبوه سری هشت استانداردهای اپل را ارائه دهد. شرکت اپل احتمالاً تا پایان سال ۲۰۲۲ مدل اسپرت جدید ساعت هوشمند خود را نیز معرفی خواهد کرد.

کد خبر 584517

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.