بررسی طرح ایجاد جایگاه‌های سوخت‌رسانی کوچک در تهران

سخنگوی شورای اسلامی شهر تهران گفت: در هفتادوچهارمین جلسه علنی شورای اسلامی شهر تهران طرح اصلاحیه مصوبه الزام شهرداری تهران به ایجاد جایگاه‌های کوچک سوخت‌رسانی در شهر بررسی خواهد شد.

علیرضا نادعلی در گفت‌وگو با خبرنگار ایمنا، با اشاره به برگزاری هفتاد و چهارمین جلسه از ششمین دوره شورای اسلامی شهر تهران در روز سه‌شنبه هفتم تیر ماه ۱۴۰۱، اظهار کرد: در این جلسه نطق پیش از دستور سوده نجفی عضو هیئت رئیسه شورای اسلامی شهر را خواهیم داشت و طرح نظام‌نامه مدیریت محله نیز بررسی خواهد شد.

وی با اشاره به حضور مدیرعامل سازمان میادین میوه و تره‌بار شهرداری تهران در جلسه هفتاد و چهارم، ادامه داد: علت این حضور ارائه گزارشی از اقدامات سازمان میادین میوه و تره‌بار است تا مباحث موجود در این حوزه بررسی شود.

سخنگوی شورای اسلامی شهر تهران گفت: بررسی طرح اصلاحیه مصوبه الزام شهرداری تهران به ایجاد جایگاه‌های کوچک سوخت‌رسانی در شهر تهران را نیز در دستور جلسه علنی این هفته شورای اسلامی شهر خواهیم داشت.

وی افزود: در هفتاد و چهارمین جلسه علنی شورای اسلامی شهر تهران بررسی ۱۲ مورد پرونده پلاک ثبتی را از حیث باغ یا غیرباغ بودن در دستور کار داریم.

کد خبر 584498

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.