پیشرفت ۵۵ درصدی بوستان زندگی نجف‌آباد

معاون امور زیربنایی و حمل‌ونقل شهری شهردار نجف‌آباد گفت: پروژه بوستان زندگی از بلوار کشاورز تا خیابان شهید بهرامی به مساحت ۲۵هزار مترمربع با هفت زمین ورزشی به مساحت ۲۳۷۰مترمربع، ۵۵درصد پیشرفت فیزیکی داشته است.

سیدرسول موسویان در گفت‌وگو با خبرنگار ایمنا، اظهار کرد: در نظر داریم به‌منظور ایجاد مکانی سرشار از طراوت و شادابی، بوستان زندگی را هرچه سریع‌تر تکمیل کنیم و در اختیار شهروندان بگذاریم.

وی با بیان اینکه امیدوار هستیم رونق این مسیر به جذب گردشگر کمک کند، افزود: پروژه بوستان زندگی از بلوار کشاورز تا خیابان شهید بهرامی با مساحت ۲۵ هزار مترمربع با هفت زمین ورزشی به مساحت ۲۳۷۰ مترمربع، ۵۵ درصد پیشرفت فیزیکی داشته و در حال ساخت است.

معاون امور زیربنایی و حمل‌ونقل شهری شهردار نجف‌آباد خاطرنشان کرد: طول جدول‌کاری پروژه بوستان زندگی ۳۰۰۰ متر، مسیر باند پیاده یک‌هزار متر و مسیر باند دوچرخه ۷۵۰ متر است.

موسویان تصریح کرد: یکی از مشکلات موجود در احداث این پروژه، جابه‌جایی تأسیسات آبرسانی باغات و مسیر جوی‌های متعدد آب کشاورزی برای انتقال «آب چاه» و «آب کانال» است که با همکاری کشاورزان منطقه، عملیات عمرانی تاکنون به خوبی پیش رفته است.

وی با بیان اینکه احداث پروژه بوستان زندگی در جنوب شهر موجب نشاط شهروندان می‌شود، گفت: احداث این بوستان با توجه به نیاز شهروندان به محیط‌های تفریحی و فضای امن برای بازی کودکان، ضرورت دارد.

کد خبر 584444

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.