اراده‌ای برای تکمیل برج‌های دوقلوی کیو وجود ندارد

مشاور شهردار خرم‌آباد گفت: پروژه برج‌های دوقلوی کیو قرار بود در مدت ۳۶ماه عملیاتی شود، اما این طرح سال‌ها همانند یک غده سرطانی در سینه شهر مانده و منتظر درمان است.

به گزارش خبرنگار ایمنا، بهروز بیرانوند در صحن علنی شورای اسلامی شهر با انتقاد از عملکرد شرکت معین کوثر، اظهار کرد: اراده‌ای برای اتمام پروژه برج‌های دوقلوی کیو نیست و شهرداری توان اقتصادی لازم برای تکمیل پروژه را ندارد.

وی افزود: برج‌های دوقلو قبلاً در اختیار شرکت ونک پارک بود و از سال ۹۳ شرکت معین کوثر به عنوان مجری طرح انتخاب شد.

بیرانوند با بیان اینکه ۱۷ سال از عمر این سازه می‌گذرد، خاطرنشان کرد: هرچند دوست داشتیم برج‌های دوقلو به عنوان بزرگ‌ترین پروژه غرب کشور در خرم‌آباد احداث شود، اما بعید می‌دانم با توجه به مفاد قرارداد این اتفاق بیفتد.

مشاور شهردار خرم‌آباد در ماده ۳۸ با تاکید بر اینکه آورده شهرداری برای این پروژه مشخص است و تاکنون بیشتر از ۴۰۰ میلیارد تومان برای اجرای این طرح هزینه شده است، تصریح کرد: این پروژه از همان روز نخست به لحاظ فنی و حقوقی مشکلاتی داشت؛ همکاران ما در شرکت معین کوثر، شهرداری را نماینده شهروندان نمی‌دانند و سیستم مدیریتی آن‌ها به نحوی است که با تغییر مدیریت نظر آنان نیز تغییر می‌کند.

بیرانوند تاکید کرد: پروژه برج‌های دوقلوی کیو قرار بود در مدت ۳۶ ماه عملیاتی شود، اما این طرح سال‌ها است همانند یک غده سرطانی در سینه شهر مانده و منتظر درمان است.

کد خبر 584440

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.