بهره‌مندی ۸۰ خانواده پرنوزاد اصفهانی از حمایت کمیته امداد

مدیرکل کمیته امداد استان اصفهان از ارائه خدمات حمایتی به ۸۰ خانواده دارای فرزند چندقلو (سه‌قلو و بیشتر) اصفهانی خبر داد.

کریم زارع در گفت‌وگو با خبرنگار ایمنا، اظهار کرد: کمیته امداد استان اصفهان با توجه به سیاست‌های جمعیتی و باهدف تحکیم و تعالی نهاد خانواده و ترغیب آن‌ها به فرزندآوری، برای رسیدن به نرخ باروری مناسب و جمعیت مطلوب، به خانوارهای پرنوزاد رسیدگی و از آن‌ها حمایت می‌کند.

وی با اشاره به اینکه خانواده‌های پرنوزاد پس از بررسی نیازمندی، از خدمات این نهاد بهره‌مند می‌شوند، افزود: سال گذشته شش میلیارد و ۸۵۰ میلیون تومان، کمک بلاعوض و تسهیلات بانکی بدون سود برای تأمین قسمتی از هزینه‌های مورد نیاز ۸۰ خانواده صاحب نوزادان سه‌قلو و بیشتر پرداخت شده است.

پرداخت یک‌میلیون و ۵۰۰ هزار تومان برای خرید شیر خشک به‌صورت ماهیانه

مدیرکل کمیته امداد امام خمینی (ره) استان اصفهان با تأکید بر پرداخت ماهیانه مبلغ یک‌میلیون و ۵۰۰ هزار تومان برای خرید شیرخشک و پوشک تا پایان ۲۴ ماهگی کودکان به‌حساب هر خانوار، ادامه داد: ارائه تسهیلات اشتغال تا سقف ۱۰۰ میلیون تومان، پرداخت حداکثر تا ۱۵ میلیون تومان کمک‌هزینه معیشت و ۳۰ میلیون تومان تسهیلات درمان، دیگر موارد حمایتی از این خانواده‌ها است.

وی کمک به تهیه مسکن مناسب برای این خانواده‌ها را علاوه بر تأمین هزینه‌های جاری نوزادان، از مهم‌ترین حمایت‌ها مطرح کرد و گفت: با مساعدت خیران ۵۰ تا ۱۰۰ میلیون تومان به شکل کمک‌های بلاعوض و ۳۰ میلیون تومان تسهیلات مسکن به خانواده‌های دارای سه‌قلو و بیشتر ارائه می‌شود.

کد خبر 584436

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.