کاهش فاصله میان شهروندان و مسئولان با برگزاری میز خدمت

مدیر منطقه دو شهرداری اصفهان با بیان اینکه برپایی میز خدمت نمونه بارز دولت خدمت‌گذار و شفافیت و پاسخگویی مسئولانه به شهروندان است، گفت: ایجاد چنین بستری موجب کاهش فاصله میان شهروندان و مسئولان می‌شود و زمینه‌ساز افزایش اعتماد شهروندان و ارتقای سرمایه اجتماعی دستگاه‌های خدمات‌رسان است.

محمد صیرفی‌نژاد در گفت‌وگو با خبرنگار ایمنا، اظهار کرد: تجربه میز خدمت مشترک با سایر مناطق، تجربه بسیار مفیدی بود و از میز خدمت جمعه هفته گذشته که در مصلی رهنان برگزار شد، استقبال خوبی از سوی شهروندان به‌عمل آمد.

وی با بیان اینکه در میز خدمت هفته گذشته شهروندان بعضی از مناطق پانزده‌گانه در کنار یکدیگر مسائل و مشکلات خود را با حضور اعضای شورای اسلامی شهر و مدیران و کارشناسان مناطق مطرح کردند، افزود: قرار گرفتن تیم مدیریت شهری در کنار اعضای شورای شهر نشانه مسئولیت‌پذیری در قبال رأی اعتماد شهروندان و خدمت خالصانه مسئولان است.

مدیر منطقه دو شهرداری اصفهان خاطرنشان کرد: بسیاری از شهروندان مراجعه کننده به میز خدمت، علاوه بر مطالبه در حوزه خدمات شهری، خواستار تعیین تکلیف کاربری املاک، تفکیک و صدور سند زمین‌های شخصی و راهکار قانونی برای رفع مشکل بودند.

وی ادامه داد: بعضی از محله‌های منطقه دو در مجاورت سایر مناطق از جمله منطقه هشت، ۹ و ۱۱ قرار دارد؛ لذا برای رفع برخی مشکلات، درخواست مساعدت و همکاری بین منطقه‌ای شد.

صیرفی‌نژاد، برپایی میز خدمت در حاشیه نماز جمعه را نمونه بارز دولت خدمت‌گذار و شفافیت و پاسخگویی مسئولانه به شهروندان دانست و گفت: ایجاد چنین بستری موجب کاهش فاصله میان شهروندان و مسئولان می‌شود و زمینه‌ساز افزایش اعتماد شهروندان و ارتقای سرمایه اجتماعی دستگاه‌های خدمات‌رسان است.

کد خبر 584368

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.