ضرورت چاره‌اندیشی برای رفع مشکلات شهر اصفهان

رئیس کمیسیون هوشمندسازی و حمل‌ونقل شورای اسلامی شهر اصفهان گفت: اساس کار خود را از ابتدای دوره ششم شورای اسلامی شهر حضور در میان مردم گذاشته‌ایم و با خود عهد بسته‌ایم مشکلات شهر را بشنویم و برای آن چاره‌اندیشی کنیم.

به گزارش خبرنگار ایمنا، محمدرضا فلاح در نشست هم‌اندیشی با روحانیون، معتمدان منطقه چهار شهرداری ضمن تشکر از حضور مردم منطقه که تنها دغدغه رفع معضلات محله خود را داشتند، اظهار کرد: گفتمان این دوره از شورای اسلامی شهر و مدیریت «گفتمان مردمی» است، بنابراین اساس کار خود را از ابتدای این دوره شورای اسلامی شهر حضور در میان مردم گذاشته‌ایم و با خود عهد بسته‌ایم مشکلات شهر را بشنویم و برای آن چاره اندیشی کنیم.

وی افزود: البته در این مسیر کمک شهروندان برای تحقق اهداف بسیار ضروری است.

عضو شورای اسلامی شهر اصفهان تصریح کرد: یکی از اقدامات مهمی که با همت جمعی مدیریت شهری در این دوره انجام شده، صدور الکترونیکی پروانه‌های ساختمانی است که مشکلات ناشی از دلالیسم را تا حد زیادی رفع می‌کند.

وی خاطرنشان کرد: راه‌اندازی سامانه شفافیت اقدام کارآمد دیگری است که در این دوره مدیریت شهری رقم خورد، در این راستا تمام مصوبات شورای اسلامی شهر به سمع و نظر مردم رسانده می‌شود.

فلاح اظهار کرد: راه‌اندازی سامانه سوت‌زنی اقدام دیگر شورای اسلامی شهر است که شهروندان از طریق آن می‌توانند هر گونه تخلف و مشکلات را گزارش دهند.

وی تصریح کرد: به دستور شهردار اصفهان، شهرداران مناطق به هیچ عنوان و تحت هر عنوانی مانند همیاری حق دریافت وجوهی که مصوبه شورای اسلامی شهر را نداشته باشد، نخواهند داشت.

رئیس کمیسیون هوشمندسازی و حمل‌ونقل شورای اسلامی شهر اصفهان خاطرنشان کرد: امسال در بودجه شهرداری اعتباراتی در زمینه ساخت‌وساز و مسائل عمرانی مساجد و کمک به کانون‌های فرهنگی، هیئت‌ها و مساجد در نظر گرفته شده است.

کد خبر 584345

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.