بهره‌بردای از پارک بهاران اهواز درمنطقه ۸ شهرداری

مدیر منطقه هشت شهرداری اهواز گفت: پارک محله‌ای بهاران با اعتباری به مبلغ هشت میلیارد ریال به بهره‌بردای رسید.

محمدرضا قنواتی در گفت‌وگو با خبرنگار ایمنا، اظهار کرد: با توجه به فاصله منطقه هشت شهرداری اهواز از رودخانه، این منطقه دارای مشکل تأمین آب خام برای آبیاری فضای سبز بود، اما با اجرای پروژه انتقال آب خام این مشکل تا حدودی رفع شده است.

وی افزود: با توجه به رفع مشکل آب، توسعه فضای سبز شهری با تاکید بر پارک‌های محله‌ای در دستور کار قرار گرفت؛ در همین راستا عملیات احداث پارک بهاران از چند ماه پیش آغاز شد و با تلاش واحد عمران منطقه هشت در فضایی به مساحت ۴۵۰۰ متر مربع و با اعتبار هشت میلیارد ریال به پایان رسید و در حال حاضر نیز مورد استفاده شهروندان قرار گرفته است.

مدیر منطقه هشت شهرداری اهواز اضافه کرد: پیاده‌روسازی و جدول‌گذاری کوی منازل علوم پزشکی در محله پردیس با توجه به پایان عملیات آسفالت و پیاده‌روسازی بلوار سوانح سوختگی از جمله دیگر اقدامات منطقه هشت در هفته جاری است.

وی تاکید کرد: با توجه به طرح هر هفته چند افتتاح شور و نشاطی میان مناطق شهرداری برای تکمیل پروژه‌های نیمه‌تمام ایجاد شده است، به گونه‌ای که هر هفته چند پروژه کوچک و بزرگ برای استفاده شهروندان به بهره‌برداری می‌رسد، در این راستا در منطقه هشت نیز پارک بهاران به بهره‌برداری رسید تا در اختیار شهروندان قرار گیرد.

کد خبر 584343

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.