تشکیل کمیته بانوان در شورای شهر اهواز

عضو شورای اسلامی شهر اهواز گفت: با توجه به تخصصی بودن حوزه زنان داشتن تشکیل کمیته بانوان در شورای اسلامی شهر امری ضروری است.

محمدحسین ملایی‌زمانی در گفت‌وگو با خبرنگار ایمنا، اظهار کرد: با توجه به اهمیت حوزه بانوان و تخصصی بودن آن و اینکه باید در ابتدا آنها نظرات مربوط به خود را ارائه دهند، تشکیل کمیته و انتخاب مشاور بانوان در شورای اسلامی شهر اهواز ضرورت دارد تا در حوزه‌های مختلف فعالیت کنند.

وی افزود: در اهواز دو پارک ویژه بانوان وجود دارد؛ این دو پارک باید به گونه‌ای فعال باشد تا بتوانیم از آنها استفاده چند منظوره داشته باشیم، به این صورت که در مواقع خاص به پردیس خانواده تبدیل شود تا مورد استفاده خانواده‌ها نیز قرار گیرد.

عضو شورای اسلامی شهر اهواز تصریح کرد: در حال حاضر حفظ، حراست و ارتقای جایگاه خانواده از هر مسئله دیگری در جامعه ما اهمیت بیشتری دارد، هر چقدر خانواده سالم‌تری داشته باشیم، آسیب‌های اجتماعی کمتری خواهیم داشت.

وی تاکید کرد: در حال حاضر یکی از این دو پارک واقع در پارک شهروند فعال است و طی چند ماه آینده نیز فرایند احیا و بازسازی هر دو پارک بانوان اهواز به سرانجام خواهد رسید تا مورد بهره‌برداری قرار گیرد.

کد خبر 584341

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.