تداوم نهضت پاکسازی در خمین

سرپرست شهرداری خمین گفت: شهرداری در راستای حفظ بهداشت عمومی، نظافت و پاکیزگی شهر، شست‌وشوی جداول بلوارها، خیابان‌ها و پیاده‌روها، حذف آگهی‌ها از دیوارها و لایروبی جوی‌ها در سطح شهر انجام شد.

حمید احمدی در گفت‌وگو با خبرنگار ایمنا، اظهار کرد: به منظور زیباسازی محیط شهری، آراستگی و پاکیزگی معابر، شست‌وشوی جداول و المان‌های شهری بخش جنوبی شهر انجام شد.

وی افزود: نیروهای خدمات شهری شهرداری به منظور پاکسازی محیط شهری و حذف آلودگی‌های بصری، زباله‌ها و پلاستیک‌های زمین‌های انتهای بلوار شهید صدوقی و خیابان نیایش را جمع‌آوری کردند.

سرپرست شهرداری خمین خاطرنشان کرد: در راستای حفظ بهداشت عمومی و نظافت و پاکیزگی شهر، شست‌وشوی جداول بلوارها، خیابان‌ها و پیاده‌روها، حذف آگهی‌ها از دیوارها و لایروبی جوی‌ها در نقاط مختلف شهر خمین انجام شد.

احمدی با اشاره به عملیات لکه‌گیری آسفالت بلوار فنی و حرفه‌ای به مساحت ۶۱۸ مترمربع، ادامه داد: لکه‌گیری آسفالت خیابان سردار جنگل به مساحت ۱۴۷ مترمربع و اطراف میدان طبیعت به مساحت ۹۰ مترمربع اجرا شد.

وی تصریح کرد: عملیات اجرایی اصلاح و ترمیم کانیو و جدول‌کاری در کوچه شهید بهرامی واقع در خیابان شهید مطهری به متراژ ۴۳ متر، کوچه شهید فارسی واقع در خیابان شریعتی به متراژ ۱۶ متر، کوچه شکوفه واقع در خیابان شریعتی به متراژ ۲۰ متر به منظور هدایت آب‌های سطحی محله و جلوگیری از آب‌گرفتگی انجام شد.

کد خبر 584314

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.