مواد مخدر کالای پرسود جهانی

رئیس شورای اسلامی شهر تهران گفت: تجارت مواد مخدر به عنوان کالای سودآور با جرم و جنایت همراه است

به گزارش خبرنگار ایمنا مهدی چمران، امروز _یک‌شنبه، پنجم تیرماه_ در هفتاد و سومین جلسه علنی شورای اسلامی شهر تهران با اشاره به روز جهانی مبارزه با مواد مخدر، اظهار کرد: مواد مخدر در دنیا به عنوان کالای سودآور با جرم و جنایت همراه است، این موضوع یکی از منابع درآمد فراوان و مناسبی است که عده‌ای از آن درآمد سرشاری دارند.

وی با اعلام اینکه در ایران آمار کشف مواد مخدر بسیار بالاست، ادامه داد: عده زیادی در کشور به اعتیاد مبتلا هستند و یکی از معضلات امروزی شهرهای کشور ایران اعتیاد است. در این زمینه پدران و مادران وظیفه بزرگی بر دوش دارند که فرزندانشان گرفتار این آسیب بزرگ اجتماعی نشوند.

رئیس شورای اسلامی شهر تهران با اشاره به ششم تیرماه گفت: در این روز سوءقصد به جان حضرت آیت‌الله خامنه‌ای (مدظله) انجام شد که خدا را شاکریم این نیت پلید دشمنان عملیاتی نشد و از وجود رهبر بزرگوارمان برخوردار هستیم. از خدا طول عمر ایشان را آرزومندیم.

وی تصریح کرد: رهبری که در تمام شرایط و دریای طوفانی منطقه کشتی جمهوری اسلامی ایران را با سلامت عبور داد و لطف الهی را شامل حال ملت ایران کرد، همچنین فرارسیدن روز هفتم تیرماه سالروز شهادت دکتر بهشتی و آغاز هفته قوه قضائیه را تبریک می‌گویم.

کد خبر 584296

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.