مستند پوگبا بدترین مستند تاریخ شد!

تاکنون بیش از ۳۰۰ نقد درباره مستند پوگبا نوشته شده است و تعداد کمی از آن‌ها نقدهای خوبی هستند.

به گزارش سرویس ترجمه ایمنا و به نقل از گل، مستند پوگبا در سایت imdb امتیاز ناامید کننده یک از ۱۰ را از کاربران دریافت کرد تا شکست بدی برای فیلمی که از شرایط زندگی «پل پوگبا» ستاره سابق منچستر یونایتد ساخته شده است به ثبت برسد.

"Pogmentary" نام مستند پل پوگبا است، هافبک سابق شیاطین سرخ که به تازگی به باشگاه یوونتوس پیوسته. شرکت آمازون پرایم مدتی پیش اعلام کرد که مستندی درباره این بازیکن می‌سازد تا شرح حال او را به تصویر بکشد. مستند پوگبا از زمان انتشار تاکنون تأثیر بسیار بدی رو مخاطبان گذاشته و بدترین نمرات را دریافت کرده است.

مستند ستاره سابق منچستریونایتد امتیاز کلی یک از ۱۰ را در سایت imdb دریافت کرد تا مستند او به بدترین مستند تاریخ تبدیل شود. هافبک قهرمان جام جهانی که تابستان امسال به عنوان بازیکن آزاد اولدترافورد را ترک کرد، به جدیدترین سوژه این روزهای دنیای فوتبال تبدیل شده و این در حالی است که استقبال از مستند او فاجعه بوده است.

تاکنون بیش از ۳۰۰ نقد درمورد The Pogmentary ارائه شده و فقط تعداد کمی از آن‌ها نقدهای خوبی هستند. برخی می‌گویند که این مستند، بدترین اثر مستندی است که در تاریخ ساخته شده است؛ همچنین اشاره کرده‌اند که اگر می‌توانستند به این مستند نمره صفر می‌دادند.

کد خبر 584212

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.