۵ تیر ۱۴۰۱ - ۱۵:۳۴
افزایش ارزش فقل شده دیفای

دیفای یا امور مالی غیرمتمرکز (Defi) یک اکوسیستم از اپلیکیشن‌ها، سایت‌ها و سیستم‌های وام دهی در بلاکچین است که بدون نیاز به شخص یا واسطه به صورت غیرمتمرکز انجام می‌شود و به دنبال جایگزین شدن با سیستم بانکی متمکز است.

به گزارش خبرنگار ایمنا، برنامه‌های دیفای بر روی بسترهای مختلفی کار می‌کند که اکثراً به خاطر امنیت، راحتی و سرعت انجام تراکنش اتریوم را انتخاب اول می‌دانند.

در این مارکت آشفته که ۸۰ درصد ریزش داشته، سیستم ترا لونا تقریباً از بین رفته است و سرمایه گذاران اعتمادی به ارزهای مشابه مانند ترون و استیل کوین با پشتوانه رمزارزها ندارند، مسائل مالی Celsius Network که یک برنامه وام دهی رمزنگاری است که در دستگاه‌های پرتابل موجود است و ارزش کل قفل شده دیفای (TVL) به ۷۱ میلیارد دلار کاهش یافته بود. آمارها نشان از افزایش سرمایه و اعتماد سرمایه گذاران و افزایش حجم سرمایه به ۷۷ میلیارد دلار می‌دهد.

افزایش ارزش فقل شده دیفای

ارزش قفل شده دیفای ۷.۱۹ درصد افزایش داشته است. پروتکل میکردائو دارای بزرگترین TVL در بین تمام پروژه‌های دیفای است و با ۱۰.۳۷٪ تسلط و با هشت میلیارد دلار TVL رتبه اول را دارد و زنجیره هوشمند بایننس ۷.۸۵٪ یا ۶.۰۱ میلیارد دلار قفل شده در دیفای سهم دوم را دارد.

کد خبر 584211

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.