تابلوهای معابر منطقه ۹ ساماندهی می‌شود

مدیر منطقه ۹ شهرداری اصفهان گفت: به‌منظور خدمت‌رسانی هرچه بیشتر به شهروندان و سهولت در شناسایی آدرس مکان مورد نظر، عملیات نوسازی و ساماندهی تابلوهای معابر اصلی و فرعی با هزینه‌ای بالغ بر دو میلیارد ریال در حال انجام است.

سیدسلمان قاضی‌عسگر در گفت‌وگو با خبرنگار ایمنا، اظهار کرد: در راستای یکسان‌سازی و سهولت در دسترسی به محلات و معابر، با توجه به فرسودگی بسیاری از تابلوهای موجود و نبود تابلوی نام‌گذاری در بعضی از معابر، نصب تابلوی نام‌گذاری معابر و محلات در دستور کار شهرداری منطقه ۹ قرار گرفته است.

وی با بیان اینکه تابلوهای شناسایی معابر و محلات یکی از مهم‌ترین ابزارها برای دستیابی به نشانی و آدرس محله‌ها است، افزود: در این عملیات به‌منظور یکسان‌سازی و دسترسی آسان به محله‌ها و معابر، تابلوهای جدید جایگزین تابلوهای فرسوده و مستهلک می‌شود.

مدیر منطقه ۹ شهرداری اصفهان خاطرنشان کرد: به‌منظور خدمت‌رسانی هرچه بیشتر به شهروندان و سهولت در شناسایی آدرس مکان مورد نظر، عملیات نوسازی و ساماندهی تابلوهای معابر اصلی و فرعی با هزینه‌ای بالغ بر دو میلیارد ریال در حال انجام است.

وی تصریح کرد: تاکنون ۴۰۰ تابلو در محله‌هایی همچون ناژوان، گورتان، زهران، نصرآباد، لادان و کارلادان تعویض شده که این تابلوها دارای مشخصات محدوده خدماتی شهرداری، نام کوچه، معبر و خیابان است.

قاضی‌عسگر اضافه کرد: به‌منظور بهسازی فضای شهری و تأمین رفاه شهروندان بعضی از کوچه‌ها و بن‌بست‌هایی که تابلو ندارد، در این عملیات ساماندهی می‌شود.

کد خبر 584182

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.