کرج نیازمند شهرک صنفی است

رئیس سازمان ساماندهی مشاغل شهری و فرآورده‌های کشاورزی شهرداری کرج با تاکید بر لزوم ساماندهی صنوف مزاحم در این کلان‌شهر، گفت: کرج نیازمند ایجاد شهرک صنفی است، البته تحقق این هدف نیازمند همکاری دستگاه‌های دولتی‌ است.

حمید دانشی‌کهن در گفت‌وگو با خبرنگار ایمنا، با اشاره به برگزاری جلسه کارگروه ساماندهی مشاغل و صنوف مزاحم شهری، اظهار کرد: در این جلسه که با حضور نمایندگان اداره کل راه و شهرسازی، اصناف و شرکت شهرک‌های صنعتی و همچنین نماینده مردم کرج در مجلس شورای اسلامی برگزار شد، نماینده اداره کل راه و شهرسازی اعلام کرد که در شهر کرج با کمبود زمین مواجه هستیم.

وی با بیان اینکه ساماندهی مشاغل و صنوف مزاحم نیازمند رده‌بندی است، افزود: کرج نیازمند ایجاد شهرک صنفی است، البته تحقق این هدف نیازمند همکاری دستگاه‌های دولتی است، زیرا این مهم به تنهایی از عهده شهرداری بر نمی‌آید.

رئیس سازمان ساماندهی مشاغل شهری و فرآورده‌های کشاورزی شهرداری کرج با بیان اینکه مساحت زمین برای صنف باید مشخص شود، گفت: ضرورت ساماندهی اصناف و مشاغل مزاحم و آلاینده شهری با رویکرد زیست‌محیطی برای شهر بیش از گذشته احساس می‌شود.

وی با اشاره به مصوبات کارگروه ساماندهی مشاغل و صنوف مزاحم شهری، گفت: مقرر شده است سازمان صمت پس از مکاتبه دبیرخانه کمیسیون بند ۲۰ نسبت به ارسال لیست صنوف مزاحم اقدام کند، زیرا این مهم مورد تاکید نماینده مردم کرج در مجلس شورای اسلامی نیز بوده است.

دانشی‌کهن خاطرنشان کرد: مقرر شده است مکاتبه‌ای با امضای شهردار با اتاق اصناف و سازمان صمت مبنی بر استعلام از شهرداری پیش از صدور و تمدید پروانه کسب بر اساس دادنامه هیئت عمومی دیوان عدالت اداری و تبصره ۲ ماده ۳ تصویب نامه هیئت وزیران صورت پذیرد.

کد خبر 584167

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.