تنگناهای مالی سبب تعطیلی پروژه‌های عمرانی در قم نشده است

معاون مالی و اقتصادی شهرداری قم گفت: تاکنون پروژه‌ای در این شهر به علت نبود اعتبار یا کمبود نقدینگی و تنگناهای مالی تعطیل‌ نشده و همواره تلاش شده است تا راهی برای اطمینان‌بخشی به پروژه‌ها بیابیم.

به گزارش ایمنا و به نقل از پایگاه اطلاع‌رسانی شهرداری قم، سیدمرتضی حسام‌نژاد با اشاره به اهمیت ایجاد انضباط مالی برای حوزه‌های مختلف مدیریت شهری، اظهار کرد: توسعه شهر در بخش‌های مختلف عمرانی، خدماتی، ترافیکی، فرهنگی و شهرسازی نیاز به هماهنگی درآمد و هزینه و مسائل مالی دارد.

وی با بیان اینکه معاونت مالی و اقتصادی و دیگر حوزه‌های مالی وظیفه ایجاد انضباط مالی و پشتیبانی را دارند، تصریح کرد: باید به مسئولان مدیریت شهری این اطمینان را بدهیم که با قدرت به امور رسیدگی و پروژه تعریف کنند، چرا که مسائل مالی بسترساز توسعه شهر است.

معاون مالی و اقتصادی شهرداری قم ادامه داد: شهر موجودی زنده و با هزینه‌های فراوان در بخش‌های مختلف همراه است، طرح‌های عمرانی به عنوان اقدامات بلندمدت و گره‌گشای شهری در اولویت تزریق مالی قرار دارند.

وی خاطرنشان کرد: تاکنون پروژه‌ای در شهر نبوده است که به دلیل نبود اعتبار یا کمبود نقدینگی و تنگناهای مالی تعطیل شده باشد، لذا در تلاش هستیم راهی برای اطمینان‌بخشی به پروژه‌ها بیابیم تا با تسهیلگری زمینه اجرایی شدن طرح‌ها ممکن شود.

کد خبر 584161

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.