فضای سبز جنگلی پادگان مشهد ایمن‌ می‌شود

رئیس کمیسیون خدمات‌ شهری و محیط‌ زیست شورای اسلامی شهر مشهد گفت: پروژه ساماندهی اراضی پادگان لشکر ۷۷ ارتش ۱۷ سال پیگیری شده بود و در فازهای بعدی، ایمن‌سازی فضای سبز جنگلی آن در دستور کار مدیریت شهری قرار می‌گیرد.

حسن کریمدادی در گفت‌وگو با خبرنگار ایمنا، با اشاره به منسجم‌شدن مستندات مربوط به پروژه کلان پادگان لشکر ۷۷ ارتش شهر مشهد، اظهار کرد: یکی از اتفاقات بسیار ارزشمند در موضوع پادگان ارتش، جمع‌آوری و منسجم‌کردن مستندات مربوط به این پروژه کلان است، از این‌رو مکاتبات و مستنداتی که هرکدام در یک سازمان و نهادی بود، تجمیع شد.

وی با بیان اینکه در این اراضی، ۱۲۸ هکتار فضای سبز تعریف شده که ۵۱ هکتار آن مربوط به اراضی شمالی بوده است، ادامه داد: در حال حاضر ۳۵ هکتار در اختیار شهرداری قرار گرفته است، البته ابتدای کار شاهد جنگل بی‌نظم و انبوه در پادگان بودیم که شرایط بسیار نامناسبی داشت که این فضا با اهتمام شبانه‌روزی کارگران حوزه خدمات شهری ساماندهی شد.

رئیس کمیسیون خدمات شهری و محیط زیست شورای اسلامی شهر مشهد گفت: پروژه ساماندهی اراضی پادگان لشکر ۷۷ ارتش ۱۷ سال پیگیری شده بود و در فازهای بعدی، ایمن‌سازی فضای سبز جنگلی آن در دستور کار مدیریت شهری قرار می‌گیرد.

وی خاطرنشان کرد: در حال حاضر به دلیل رعایت نکردن ایمنی لازم، فضاهای سبز پادگان ۷۷ ارتش محصور شده است، اما در گام‌های بعدی این فضاها در اختیار عموم مردم قرار می‌گیرد.

کریمدادی با تاکید بر اینکه این جنگل بی‌نظم، با فعالیت جهادی کارگران، به یک جنگل شهری تبدیل شده است، گفت: امروز هم تاکید داریم این فضای سبز نه به عنوان یک پارک شهری بلکه به عنوان پارک جنگلی در اختیار عموم مردم قرار گیرد.

کد خبر 584159

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.