توسعه زیرساخت‌های ورزشی لنجان نیازمند حمایت مسئولان است

سخنگوی شورای اسلامی استان اصفهان گفت: توسعه سرانه ورزشی و اتمام پروژه‌های نیمه‌تمام همچون مجموعه‌های آبی در شهرستان لنجان علاوه‌بر حضور سرمایه‌گذاران بخش خصوصی نیازمند توجه بیشتر مسئولان مربوطه به این شهرستان است.

مهدی اسماعیلی در گفت‌وگو با خبرنگار ایمنا، اظهار کرد: ورزش شهرستان لنجان در ادوار مختلف از سابقه درخشانی برخوردار بوده، اما به علت نبود زیرساخت‌های لازم و کمبود امکانات، استعدادهای ورزشی این شهرستان آن طور که باید به شایستگی امکان بروز و ظهور نداشته است.

وی با بیان اینکه شنا رشته‌ای سفارش شده در دین مقدس اسلام است، افزود: شنا از جمله رشته‌های مدال‌آور و المپیکی است که همواره مورد توجه بوده است، اما باید توجه داشت فعالیت حرفه‌ای در رشته شنا نیازمند امکانات و زیرساخت‌های خاصی است.

رئیس هیئت شنا، شیرجه و واترپلوی شهرستان لنجان با بیان اینکه علی‌رغم کمبود امکانات، استعدادیابی و قهرمان‌پروری در سنین پایه و سایر گروه‌های سنی در دستور کار این هیئت ورزشی قرار دارد، تصریح کرد: امروز نیاز به وجود استخری مجهز در شهرستان لنجان که حدود ۳۰۰ هزار نفر جمعیت دارد به شدت احساس می‌شود، از این‌رو هیئت شنا، شیرجه و واترپلوی این شهرستان آماده همکاری با سرمایه‌گذاران بخش خصوصی در راستای ساخت و تکمیل مجموعه‌های آبی است.

وی اضافه کرد: شهرستان لنجان همواره به عنوان شهرستانی برخوردار در سطح استان مطرح بوده، اما در واقعیت این گونه نبوده است، این شهرستان از نظر در اختیار داشتن مجموعه آبی جزو یکی از ضعیف‌ترین شهرستان‌های کشور به‌شمار می‌آید.

اسماعیلی تاکید کرد: علی‌رغم کلنگ‌زنی برخی از مجموعه‌های آبی در شهرستان لنجان و شروع ساخت‌وساز این مجموعه‌ها طی سال‌های گذشته از جمله مجموعه استخر شهر چمگردان و مجموعه استخر آموزش و پرورش زرین‌شهر به دلایل مختلف از جمله کمبود اعتبار همچنان نیمه‌تمام باقی مانده است.

وی خاطرنشان کرد: توسعه سرانه ورزشی و اتمام پروژه‌های نیمه‌تمام همچون مجموعه‌های آبی در شهرستان لنجان علاوه‌بر حضور سرمایه‌گذاران بخش خصوصی نیازمند توجه بیشتر مسئولان مربوطه به این شهرستان است.

کد خبر 584155

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.