پاری‌سن‌ژرمن بر سر انتقال گالتیه به توافق رسید!

غول‌های لیگ‌یک، توجه خود را به مرد تاکتیکی «نیس» معطوف کردند تا بتوانند او را جایگزین پوچتینو کنند.

به گزارش سرویس ترجمه ایمنا و به نقل از گل، پاری سن ژرمن با «نیس» برای جذب کریستوف گالتیه به عنوان سرمربی جدید خود به توافق رسیده است و احتمالاً طی روزهای آتی انتقال این مربی نهایی شود.

پس از رد شدن پیشنهاد پاریس توسط زین‌الدین زیدان که مشتاق کار در تیم ملی فرانسه است، غول‌های لیگ یک توجه خود را به مرد تاکتیکی نیس معطوف کردند تا بتوانند او را جایگزین پوچتینو کنند. پی اس جی به لطف توان مالی بالای خود درمورد جذب بازیکن و مربیان، همواره تیم موفقی بوده و به نظر می‌رسد که آن‌ها یک بار دیگر به هدف نقل و انتقالاتی خود دست یافته‌اند.

انتقال گالتیه به پی اس جی چیزی کمتر از ۱۰ میلیون یورو هزینه برای این تیم در پی خواهد داشت. این خبر پس از توافق پاری سن ژرمن و مائوریسیو پوچتینو برای جدایی منتشر شد و مطبوعات فرانسوی گزارش دادند که این جدایی در مجموع ۱۵ میلیون یورو برای آن‌ها هزینه خواهد داشت.

در حالی که خروج پوچتینو قطعی به نظر می‌رسد و ممکن است در اوایل هفته آینده اعلام شود، اما تا زمانی که قرارداد گالتیه امضا نشود، هیچ خبر رسمی از سوی باشگاه منتشر نمی‌شود. گالتیه با مشاور ورزشی جدید پاری سن ژرمن، لوئیس کامپوس -که به تازگی به این عنوان منصوب شده- غریبه نیست و سابقه همکاری با او را داشته است.

پاری سن ژرمن پیش از این ویتینیا هافبک پرتغالی را از پورتو با قراردادی به ارزش ۴۰ میلیون یورو به خدمت گرفته است. اکنون توجه پاریسی‌ها به رناتو سانچس از لیل معطوف شده است که گالتیه از زمان هدایت باشگاه لیل او را به خوبی می‌شناسد. این بازیکن و مربی در فصل ۲۰۲۰/۲۱ با شکست دادن پاری سن ژرمن قهرمان لیگ یک شدند.

کد خبر 584140

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.