سوئد ۳۳-ایران ۱۵/پایان مرحله گروهی برای ایران و راهیابی به پرزیدنت‌کاپ

تیم‌ ملی هندبال جوانان دختر کشورمان در آخرین دیدار مرحله گروهی با نتیجه ۳۳ بر ۱۵ مقابل سوئد تن به شکست داد.

به گزارش خبرنگار ایمنا، بیست‌وسومین دوره مسابقات جوانان دختر قهرمانی جهان از روز بیست‌ودوم ژوئن (یکم تیرماه) آغاز شده و تا سوم جولای ۲۰۲۲ (دوازدهم تیرماه) در کشور اسلوونی ادامه خواهد داشت.

تیم‌ملی هندبال جوانان دختر ایران در آخرین دیدار مرحله گروهی رقابت‌های قهرمانی جهان به مصاف تیم قدرتمند سوئد رفت و با نتیجه ۳۳ بر ۱۵ تن به سومین شکست خود داد.

نیمه‌نخست این دیدار با نتیجه ۱۵ بر هفت به سود سوئد اتمام رسید و در نیمه‌دوم نیز ملی‌پوشان ایران ۱۸ بر هشت شکست خوردند تا در پایان این دیدار ۳۳ بر ۱۵ به سود سوئد به پایان برسد.

دختران ملی‌پوش جوانان ایران در نخستین دیدار خود مقابل گینه ۱۹ بر ۱۹ به تساوی رسیدند و در دومین دیدار نیز ۲۹ بر ۲۴ مقابل تونس بازی را واگذار کردند.

با شکست در آخرین دیدار مرحله گروهی، دختران ملی‌پوش ایران برای قرار گرفتن در جایگاه‌های ۱۷ تا ۳۲ راهی رقابت‌های پرزیدنت کاپ قهرمانی جهان شدند.

ترکیب بازیکنان تیم‌ملی در این تورنمنت نیز به‌شرح زیر است:

مهربان بدوی، الناز یارمحمدی‌توسکی، هانیه کریمی، هستی دوخایی، مرضیه قاراخانی، فاطمه برات‌پور، سیده‌لیلا حسینی، معصومه قنبری، شهرزاد نصوحی، نگار زنده‌بودی، نگین رحمانی، سیده‌فاطمه مریخ، مبینا حسن‌نژاد، سمانه دولتی، سارا موسی‌زاده، مائده شهبازی

کد خبر 584133

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.