نصب نماد غدیر اولویت اصلی شهر ارومیه

رئیس کمیسیون بودجه و حقوقی شورای اسلامی شهر ارومیه گفت:نصب نماد غدیر اولویت اصلی شهر است و در کنار المان اصلی غدیر ،چندین المان در سطح شهر ورودی های اصلی آن نصب شود.

به گزارش خبرنگار ایمنا، عادل اعظم انهر، امروز، شنبه، چهارم تیرماه_ در هفتاد و سومین جلسه علنی شورای اسلامی شهر ارومیه بر ضرورت توجه به مسائل فرهنگی در سطح شهر ارومیه تأکید و اظهار کرد: باید در مباحث فرهنگی اولویت محور باشیم و اولویت‌های شهر را از لحاظ زمانی و موقعیت لحاظ کنیم.

وی ادامه داد: نماد غدیر اولویت برای شهر ارومیه است و در کنار المان اصلی غدیر باید چندین المان در این راستا در سطح شهر و ورودی‌های آن نصب شود.

رئیس کمیسیون بودجه و امور حقوقی گفت: باید افرادی که از سایر شهرها به ارومیه می‌ آیند متوجه باشند که در این شهر شیعه و سنی عاشق امیرالمومنین هستند.

عضو شورای اسلامی شهر تصریح کرد: شهرداری ارومیه در راستای طراحی و نصب المان‌های غدیر برنامه‌ ریزی کرده و به شورای شهر نحوه نصب و تعداد آن‌ها را اعلام کند.

وی افزود: فرهنگسراها به عنوان پایگاه‌های اجرایی و عملیاتی شهرداری هستند و در بحث ساماندهی و مشارکت سازمان‌های مردم نهاد باید برنامه ریزی مناسبی داشته باشند، همچنین شهرداری باید در برافراشته شدن علم فرهنگی در شهر پیش‌قدم شود.

رئیس کمیسیون بودجه و امور حقوقی شورای اسلامی شهر ارومیه خاطرنشان کرد: در آستانه محرم هستیم و از غدیر تا محرم ۱۰ الی ۱۲ روز بیشتر زمان نداریم و یک هفته فرصت داریم تا به سرعت برای دسته‌ جات عزاداری برنامه‌ ریزی هایی انجام شود.

کد خبر 584098

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.